Własna marka odzieżowa
Jak wejść w branżę modową i otworzyć własną firmę odzieżową? O swojej biznesowej drodze opowiada Katarzyna Milczarkiewicz, właścicielka firmy pg clothes.
Marka pg clothes wystartowała w dość trudnym momencie. – Początki były bardzo ciężkie, tym bardziej, że start marki odbył się tydzień przed pierwszym lockdownem – opowiada Katarzyna Milczarkiewicz, właścicielka pg clothes. – Akurat ówczesna oferta uratowała nas chyba i pozwoliła przetrwać, ponieważ były to dresy. A wiadomo jak w lockdownie, wszystkie kobiety zakładały dresy i chociaż z tymi dresami chciały czuć się modnie.
Znaleźć swoje miejsce
W zalewie tanich ubrań z sieciówek prowadzenie firmy odzieżowej wydaje się być trudnym wyzwaniem. Jak wybić się na tym rynku?
– Starałam się stworzyć markę, która, której oferta będzie odpowiadała naprawdę bardzo szerokiemu gronu kobiet. Nasze oglądalności np. na Instagramie potwierdzają, że obserwują nas panie od 20 roku życia do nawet 60/70. To duża satysfakcja – podkreśla Katarzyna Milczarkiewicz.
Z rozmowy Aleksandry Wiśniewskiej z Katarzyną Milczarkiewicz dowiecie się m.in.
- Czy trudno wejść w branżę modową?
- Jak przebić się na tym konkurencyjnym rynku?
- Czy warto oszczędzać na jakości?
- Jakim budżetem trzeba dysponować, aby założyć firmę odzieżową?
- Jak pg clothes rozwija się poza Polską?
- Z jakimi problemami trzeba się mierzyć w branży odzieżowej?
Po więcej pomysłów na biznes zapraszamy na nasz kanał Franchising-PL. Zachęcamy do subskrypcji!
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej