Oferta Grupy ARGO
Publikujemy pełną treść oferty, którą 4 marca 2003 przesłała sieciom franczyzowym Żaneta Olszewska. Kłamstwa zawarte w ofercie były powodem wpisania Grupy ARGO na Czarną Listę.
Szanowni Państwo.
Grupa Argo to jedna z pierwszych, celowo powołanych struktur doradczych w Polsce, która inicjuje i organizuje działania mające na celu propagowanie i rozwój idei franchisingu, jako formy aktywności gospodarczej, poprzez synchronizowanie usług konsultingowych i propagandowych działań medialnych.
Działamy w oparciu o merytoryczne wzorce i wsparcie luksemburskiej grupy kapitałowej “Fifalux”, z siedzibą w Luxemburgu, oraz brytyjskiej spółki “Ashley”. Skupiamy kancelarie prawne, biura doradztwa gospodarczego, inwestycyjnego i podatkowego, brokerów ubezpieczeniowych i agencje obrotu nieruchomościami, biura doradców personalnych i agencje PR, w całym kraju.
Grupa Argo, to zorganizowany system konsultingowy, zorientowany na działania ogólnopolskie.
Do Państwa dyspozycji oddajemy również, profesjonalnie administrowane narzędzia wirtualne i multimedialne, obsługiwane przez firmy naszej grupy. Proponujemy wielopłaszczyznowy sposób oddziaływania marketingowego, metodą tzw. bodźców powtarzalnych, która wykorzystuje:
* INFOLINIĘ TELEFONICZNĄ “FRANCHISING-INFO” 0801 * - uruchomienie 31 marzec 2003
* PORTAL INTERNETOWY “FRANCHISING POLSKI” * - uruchomienie 10 marzec 2003
* CD-ROM “FRANCHISING POLSKI” * - w aktualnym opracowaniu, do dystrybucji III kwartał 2003
* PREZENTACJA INFORMACYJNA * NA NAJWIĘKSZYCH IMPREZACH TARGOWYCH W POLSCE
O tych formach naszej aktywności, powiadamia potencjalnych zainteresowanych, ogólnopolski program reklamy prasowej, której trzon stanowi patronat medialny “Businessman Magazine”, z tym wydawnictwem związać chcielibyśmy również plan dystrybucji CD-ROM “FRANCHISING POLSKI”. To również:
- Cykliczna reklama w “Gazecie wyborczej” - strona pierwsza wydań regionalnych, każdy pierwszy poniedziałek miesiąca, począwszy od 31 Marca 2003.
- Banery informacyjne na portalach Wirtualna Polska, Onet, Interia - początek odsłon 31 Marzec 2003.
- Plansze ogłoszeniowe w telewizjach regionalnych - pierwsza emisja, w TVP3 Szczecin 31 marzec po Kronice, godzina 21:59.
Dodatkowe informacje znajdziecie Państwo w ofercie szczegółowej.
Grupa Argo – OFERTA USŁUG
Sztuka kreowania pozytywnego wizerunku i skutecznego oddziaływania na potencjalnego klienta, to nowoczesny kierunek w psychologii biznesu będący podstawą sprawdzonych metod osiągania spektakularnych sukcesów strategicznych w wybranych dziedzinach.
Przedstawiona oferta tylko sygnalizuje wszechstronne możliwości działań marketingowych prowadzonych w oparciu o systemy Grupy Argo.
CZYNNE, PERSONALNE POZYSKIWANIE KLIENTA
Na Państwa indywidualne zlecenie, oferujemy możliwość pozyskiwania potencjalnych franchisingobiorców zainteresowanych konkretnym projektem. Wykorzystując ogólnopolską bazę danych, wskazujemy bądź poszukujemy Państwa potencjalnego klienta, a na zlecenie prowadzimy skuteczne negocjacje. Warunkiem pracy na rzecz Państwa Firmy, jest obecność w naszej kartotece firm.
INFOLINA TELEFONICZNA “FRANCHISING-INFO” 0801
Najnowsze osiągnięcia analitycznej psychologii biznesu szybko i konkretnie potrafią zdefiniować oczekiwania jednostek oraz określonych grup ludzi. Multimedialne techniki i narzędzia jakimi posługujemy się w procesie kontaktu z klientem ewaluują wraz z myślą techniczną XXI wieku. Jednak wchodząc w nową erę informacji nieoczekiwanie zaobserwowano, dla wielu szokującą tendencję... Ponownie człowiek chce kontaktu z drugim człowiekiem!
Już nie wystarczy, jak początkowo się spodziewano, sam kontakt z bezosobową stroną www, i nie z komputerowym przewodnikiem po telefonicznym menu.
“Harmonia na łączach” to program teleinformacji, który opiera się właśnie na ludziach – na zespole doradców odsługujących infolinię kontaktową dla potencjalnego franchisingobiorcy. To magia numeru 0801 wykorzystanego inaczej niż dotychczas! Program ten gwarantuje jednak nie tylko profesjonalne przygotowanie doradcy w zakresie osobistego kontaktu werbalnego. Daje również możliwość, w pełni kontrolowanego, oddziaływania na Państwa klienta w kontekście umiejętności praktycznego działania głosem, przekazów poza werbalnych i technik kontaktu bezpośredniego.
Proponujemy Państwu profesjonalna obsługę numeru 0801 w wielu wariantach rozliczeniowych. Kod 0801 w proponowanym Państwu wariancie, umożliwia jednorazowe przeprowadzenie kilku połączeń jednocześnie.
Nasi telekonsultanci szkoleni są w zakresie szybkiego zapamiętywania i czytania, modulacji głosu i technik komunikacji poza werbalnej. Informacje zawarte w specjalnie opracowanym dla Państwa programie, są w 30% opanowane pamięciowo, co zapewnia swobodne poruszanie się konsultanta po menu programu i zapewnia swobodę kontaktu z klientem. System kompleksowego raportowania przeprowadzonych rozmów, przedstawi Państwu najszybciej, bezpośredni obraz grupy biorców zainteresowanych tematem.
PORTAL INTERNETOWY “FRANCHISING POLSKI”
To wirtualne narzędzie marketingowe zorientowane na wszechstronną informację o franchisingu, promocję tego typu działalności gospodarczej , prezentację firm wiodących na rynku, oraz pozyskiwanie potencjalnych franchisingobiorców.
Co odróżnia go od innych tego typu źródeł dostępnych w sieci internetu?
Opracowanie merytoryczne, graficzne i techniczne w kontekście rozeznania znaczenia procesów podświadomych, a więc praktycznego działania przekazów poza werbalnych. Nie do pominięcia jest również czysto użytkowa, profesjonalna technika samego oprogramowania, gwarantująca szybkość zmian i jakość przekazu.
PREZENTACJA INFORMACYJNA NA NAJWIĘKSZYCH IMPREZACH TARGOWYCH W POLSCE.
Prezentacja ma charakter niezależnego punktu informacyjno – reklamowego promującego idee franchisingu w Polsce pod hasłem FRANCHISIG POLSKI. Wybraliśmy dla Państwa imprezy o największym potencjale odwiedzających.
Oferujemy możliwość umieszczenia reklamy Państwa Firmy w postaci logo (0,5mx0,5m) uwidocznionego na stoisku targowym, dystrybucji broszur informacyjnych oraz bezpośredniej informacji ustnej.
Harmonogram imprez:
21 - 25 Maj POZNAŃ MOTOR SHOW – Targi Motoryzacyjne
– Poznań, ul. Głogowska 14.
12 - 14 Czerwiec EUROEXPO - Targi Integracji Europejskiej i Promocji Jakości
– Łódź, Hala Łódzkiego Ośrodka Sportu ul. Ks.Skorupki.
16 – 19 Wrzesień POLAGRA FOOD - Międzynarodowe Targi Przemysłu Spożywczego
– Poznań, ul. Głogowska 14.
24 – 26 Październik DOM I ZIEMIA - Międzynarodowe Targi Nieruchomości
- Warszawa, Pałac Kultury i Nauki.
Wszelkich informacji udzielimy Państwu w rozmowie bezpośredniej na którą przygotowana zostanie oferta szczegółowa, uwzględniająca specyfikę branży i klienta.
Pozostajemy do Państwa dyspozycji.
Źródło: Żaneta Olszewska, Grupa ARGO, 4 marca 2003Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej