Azjatyckie combo
Otwierając kilka marek gastronomicznych pod jednym dachem można sporo zaoszczędzić na inwestycji. Taką możliwość daje franczyzodawca Sushi Kushi, Ramen Shop i Kiss Kimchi.
Marki Sushi Kushi i Ramen Shop od wielu lat funkcjonują na polskim rynku gastronomicznym. Pierwsza ma 24 lokale, druga 18. Większość działa we franczyzie. Obydwa koncepty specjalizują się w kuchni japońskiej. Teraz franczyzodawca wprowadza na rynek trzecią markę – Kiss Kimchi, z kuchnią koreańską.
– Zdecydowaliśmy się na to z kilku kluczowych powodów – wyjaśnia Andrzej Pelc-Gonera, CEO Sushi Kushi, Ramen Shop i Kiss Kimchi. – Przede wszystkim kuchnia koreańska posiada ogromny potencjał, który już niedługo będzie porównywalny z tym prezentowanym przez kuchnię japońską. Polska od kilku lat doświadcza rosnącego zainteresowania kuchnią azjatycką, co widać po sukcesie naszych dotychczasowych konceptów. Wprowadzenie kuchni koreańskiej jest naturalnym krokiem w poszerzaniu naszej oferty gastronomicznej i zaspokajaniu rosnącego popytu. Koreańska kuchnia jest znana ze swojego zdrowego podejścia, bogactwa smaków i różnorodności potraw, co wpisuje się w aktualne trendy żywieniowe. Co więcej, popularność kultury koreańskiej, w tym muzyki K-pop i dram koreańskich, do których odwołania widać chociażby w projektach wizualnych, znacząco przyczyniła się do wzrostu zainteresowania kuchnią koreańską na całym świecie, w tym również w Polsce.
Pojedynczo lub razem
Kiss Kimchi będzie rozwijane jako samodzielna marka, z możliwością niezależnego funkcjonowania. Podobnie jak w przypadku Sushi Kushi i Ramen Shop do wyboru jest kilka formatów. Może to być model express, przygotowany z myślą o dużych miastach, nastawiony na dowóz. Jest też format restauracyjny, otwierany w średnich i dużych miastach, ze zdecydowanie większą salą konsumpcyjną i liczbą stolików. Już niedługo będzie można otworzyć każdą z marek także w specjalnie zaprojektowanych do tego kontenerach. Jednak zdaniem franczyzodawcy najbardziej optymalnym rozwiązaniem będzie otwarcie Kiss Kimchi w modelu combo, czyli w połączeniu z Sushi Kushi lub Ramen Shop.
– Taki model już sprawdził nam się w przypadku Sushi Kushi i Ramen Shop, dlatego planujemy kontynuować tę strategię także z Kiss Kimchi, aby zaoferować jeszcze bogatszą gamę azjatyckich smaków w jednym miejscu – uzasadnia Andrzej Pelc-Gonera. – Od czasu wprowadzenia modelu combo w 2021 roku, w przypadku dwóch naszych pierwszych marek, większość franczyzobiorców decyduje się właśnie na takie rozwiązanie. Model combo pozwala na efektywne zarządzanie zasobami oraz zwiększa różnorodność oferty w jednym miejscu, co jest atrakcyjne zarówno dla klientów, jak i dla franczyzobiorców.
Combo jest tańsze
Minimalna kwota inwestycji we franczyzę którejś z marek to 250 tys. zł. Pozwala to na otwarcie w pełni funkcjonującej restauracji, dostosowanej do standardów sieci. We wspomnianych kosztach mieszczą się także projekty architektoniczne, technologiczne i budowlane, adaptacja lokalu oraz szkolenia dla właścicieli i pracowników.
– Ostateczna wysokość inwestycji oczywiście zależy od stanu potencjalnego lokalu i poziomu jego dostosowania do rygorystycznych wymogów sanitarnych dla gastronomii – zastrzega Andrzej Pelc-Gonera.
Jeśli zdecydujemy się na model combo, czyi połączenie kilku marek pod jednym dachem, pozwoli nam to na zoptymalizowanie wydatków inwestycyjnych.
– Cały model combo został zaprojektowany w taki sposób, aby był bardziej interesującą opcją dla naszych inwestorów, niż otwieranie dwóch osobnych lokali – podkreśla franczyzodawca. – Takie rozwiązanie pozwala na zaoszczędzenie około 30 proc., w porównaniu z otwieraniem dwóch osobnych restauracji.
Wstępna opłata licencyjna w każdym z brandów wynosi 30 tys. zł i jest ona wliczona w minimalny koszt otwarcia lokalu. Opłata miesięczna to 3 tys. zł.
Recepta na biznes
Franczyzobiorcy Sushi Kushi, Ramen Shop i Kiss Kimchi mogą liczyć na wsparcie centrali, obejmujące przetestowany model biznesowy, gotowe instrukcje i receptury oraz pomoc prawną, marketingową, projektową i technologiczną na każdym etapie prowadzenia lokalu.
– Otrzymują szkolenia, dostęp do wiedzy, nadzór nad kosztami i nowoczesne rozwiązania IT wspomagające zarządzanie biznesem – wylicza Andrzej Pelc-Gonera.
Centrala zapewnia także wsparcie w zakresie tworzenia nowych receptur, negocjacji z dostawcami, bieżącą pomoc w zakresie rozwiązywania problemów związanych z prowadzeniem restauracji.
– Jeśli chodzi o nasze plany rozwojowe, to najpierw chcemy się skupić na strategicznych miejscach w naszym kraju. Naszym celem są wszystkie miasta powyżej 60 tys. mieszkańców lub te z dużym potencjałem turystycznym – dodaje franczyzodawca.
WIZYTÓWKA SUSHI KUSHI, RAMEN SHOP, KISS KIMCHI
Franczyzowe koncepty z kuchnią japońską i koreańską. Każdą z marek można prowadzić niezależnie lub łączyć ze sobą.
- 24 lokale Sush Kushi
- 18 lokali Ramen Shop
- minimalna kwota inwestycji 250 tys. zł
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży gastronomia
Am Am Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Berlin Döner Kebap
Restauracje szybkiej obsługi
Bestpresso
Automaty vendingowe do kawy i przekąsek
Beza Krówka Lody Rzemieślnicze
Lodziarnie
Bike Café
Mobilne kawiarnie rowerowe i lodziarnie
BuBu Bubble Tea
Bary z bubble tea
Burger King®
Restauracje szybkiej obsługi
Cafe Słodziak
Kawiarnie
Chinkalnia
Restauracje gruzińskie
Cochise Burger
Burgerownie
Cofix Poland
Kawiarnie
Costa Coffee
Kawiarnie
Cukrem i Solą
Bary/przyczepy z szybkim jedzeniem i kawą
Da Grasso
Pizzerie
DG Restauracje
Restauracje, bary, kawiarnie w wielu formatach
Dobra Pączkarnia
Cukiernie
Domino’s Pizza
Pizzerie
Doskoi
Restauracje japońskie
Express Pizza American Style
Pizzerie
FABBRICA Italian Comfort Food
Restauracje włoskie
Fit Cake
Cukiernie bez cukru, glutenu, laktozy
Fruitisimo
Bary z sokami
Gruby Benek
Pizzerie
Islak Burger
Burgerownie
KawoWiniarnia
Kawiarnie-winiarnie
Koku Sushi
Restauracje sushi
Krowa Mać Burgers
Burgerownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Le Pain Quotidien
Piekarnie-restauracje
Lody Bonano
Lodziarnie
Lviv Croissants
Piekarnie typu fast-food z croissantami
Maxipizza
Pizzerie
McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Migavka
Restauracje comfort food
Ministerstwo Śledzia i Wódki 2.0
Kluby z alkoholem i przekąskami
Mniami Ice Cream
Przyczepy gastronomiczne z lodami i deserami
Mokra Włoszka
Pizzerie
Mr. Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
New York Pizza Department
Pizzerie
Niewinni Czarodzieje Trzyzero
Restauracje-kluby eventowe
Night Burger
Burgerownie
OJOO
Kawiarnie samoobsługowe
Pączkownia Smak Sprzed Lat
Mobilne cukiernie
PapaGyros
Grecki street food
Pijalnia Wódki i Piwa
Agencje płatnicze
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Kawiarnie
Pizza Hut
Pizzerie
Pizzeria Stopiątka
Pizzerie
Przybij Piątaka
Puby
Sahar Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Sayuri Sushi
Restauracje sushi
So Coffee
Kawiarnie
Stava
Dostawa posiłków i zakupów
Sulaiman Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Sushi Bistro
Restauracje sushi
Sushi Poke Go
Restauracje sushi
SushiRoll Bistro
Restauracje sushi
The Real Pizza Company
Pizzerie
The White Bear Coffee
Kawiarnie
Tibesti 2Go
Pizzerie
T-Pizza
Pizzerie
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
Lodziarnie
United Chicken
Restauracje szybkiej obsługi
Wendy’s
Restauracje szybkiej obsługi
Willisch
Lodziarnie
ZapieCKanki
Bary z zapiekankami
ŻarWok
Restauracje chińsko-amerykańskie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


