Terapie naturalne pomysłem na biznes
Insway proponuje biznes w branży wellness wykorzystujący terapie naturalne i nowoczesne technologie. Dla kogo jest ta franczyza i jakie są warunki współpracy?
Założyciele Insway na pomysł stworzenia tego biznesu wpadli na bazie własnych doświadczeń.
– W ofercie mamy tylko takie rozwiązania, z których sami korzystamy i które z przekonaniem możemy polecać dalej. Dodatkowo model biznesowy, który stworzyliśmy, idealne wpisuje się w nasze wartości, powodując naturalną chęć i radość z jego wdrażania – podkreśla Anna Madaj, prezes i współwłaściciel firmy Insway. – Tworzymy zespół ludzi, którzy na co dzień korzystają z naturalnych metod wsparcia oraz naprawy i utrzymania zdrowia.
Urządzenia i produkty spożywcze
Insway działa w branży wellness, która globalnie jest warta ponad 4,5 biliona dolarów i rośnie dwa razy szybciej niż reszta gospodarki świata.
– Skutecznie łączymy rozwiązania medycyny naturalnej z nowoczesną technologią, dzięki czemu możemy zadbać o dobrostan fizyczny, psychiczny i emocjonalny naszych klientów – podkreśla Maciej Szpakowski CEO Insway. – Rozwiązania medycyny naturalnej, fizykalnej i energetycznej oferujące nieinwazyjne, bezpieczne metody poprawy zdrowia i samopoczucia, cieszą się coraz większym zainteresowaniem. Prowadzenie biznesu z ofertą, która dba kompleksowo o dobrostan klienta ma obecnie oraz w nadchodzących latach ogromny potencjał wzrostu.
W ofercie Insway są m.in. urządzenia do elektronicznej diagnostyki stanu zdrowia i obciążeń organizmu, urządzenia do terapii energetycznej, potencjałowej i biorezonansowej, urządzenia do produkcji czystej zdrowej wody strukturyzowanej zasadowej o niskim potencjale redox, naturalne produkty odżywcze z gamą adaptogenów wspomagających odchudzanie, redukcję stresu, poprawę koncentracji, zwiększania potencji i energii witalnej.
– Mamy również „catering Insway”, oparty na bulionach mocy, czyli długo gotowanych wywarach mięsno-warzywno-ziołowych, przygotowanych na bazie receptur medycyny chińskiej, o działaniu wzmacniającym, przeciwzapalnym oraz odmładzającym – dodaje Anna Madaj. – Co istotne, nasze urządzenia i produkty są wytwarzane w Polsce, a to pozwala nam na pełną kontrolę jakości.
Różne modele współpracy
Opracowując model biznesowy Insway, jego twórcy wykorzystali swoje wieloletnie doświadczenie w branży wellness.
– Jako pierwsi na europejskim rynku skutecznie połączyliśmy różne systemy dystrybucji: franczyzę, marketing rekomendacji, e-commerce oraz sprzedaż bezpośrednią, stwarzając naszym partnerom możliwość budowania i rozwoju biznesu nawet na światowych rynkach, bez dużego kapitału, bez magazynów, logistyki, pracowników na etatach itd. Czyli bez dużego i niepotrzebnego stresu – zapewnia Maciej Szpakowski. – Dajemy naszym partnerom franczyzowym możliwość czerpania zysków z wielu źródeł. Mogą zarabiać na usługach, sprzedaży produktów i urządzeń oraz na sprzedaży licencji franczyzowych, czyli budowaniu własnej grupy franczyzobiorców.
Firma przygotowała dla franczyzobiorców propozycję trzech różnych modeli współpracy. Pierwszy to otwarcie stacjonarnego Salonu Zdrowia i Urody Insway. Druga opcja to Mobilny Partner, który świadczy usługi z dojazdem do klientów. Trzecią możliwością jest otwarcie Regionalnej Placówki Biznesowej Insway Centrum. Wszystkie zajmują się diagnostyką, oferują różne terapie oraz produkty żywnościowe. Świadczą też usługi nie tylko na miejscu, ale z dojazdem do klienta oraz mogą wypożyczać urządzenia do domu. Opcja Mobilnego Partnera może być dodatkowym biznesem np. dla dietetyków, trenerów personalnych czy już działających salonów zdrowia i urody. Jeśli chodzi o Regionalne Placówki Biznesowe Insway Centrum, ten model przeznaczony jest dla osób z doświadczeniem w budowaniu struktur sprzedażowych. Zajmują się rekrutacją i wdrażaniem nowych partnerów biznesowych, lokalnych franczyzobiorców oraz handlowców. Do ich zadań należy wspieranie i audyt salonów Insway, analiza wyników sprzedażowych itp.
– Warto podkreślić, że nie pobieramy żadnych opłat franczyzowych, a inwestycja w pakiety startowe jest bardzo przystępna cenowo – informuje Maciej Szpakowski.
Inwestycje i zyski
Inwestycja w pakiet startowy mieści się w kwotach od kilkunastu do ok. 40 tys. zł. Centrala zapewnia, że na jej zwrot można liczyć już w pierwszych dwóch, trzech miesiącach współpracy.
– Naszą ofertę kierujemy do osób przedsiębiorczych, które interesują się zdrowym stylem życia i rozwiązaniami medycyny naturalnej. Stosujemy różne formy pomocy i wsparcia, dzięki czemu nasi partnerzy mogą już w pierwszych miesiącach współpracy osiągnąć dochody od kilkunastu do kilkudziesięciu tys. zł – podkreśla Łukasz Chudy, współwłaściciel oraz szkoleniowiec Insway. – Oferujemy pełne know-how, aktywną pomoc opiekuna franczyzy, dostęp do szkoleń, warsztatów, webinarów oraz do naszej autorskiej gamy urządzeń i produktów dostępnych tylko w Insway.
WIZYTÓWKA INSWAY
Polska firma budująca sieć placówek specjalizujących się w terapii naturalnej.
- inwestycja do 40 tys. zł
- brak opłat franczyzowych
ZOBACZ W KATALOGU
Body Evolution
Studia modelowania sylwetki
Depilacja.pl
Salony depilacji laserowej
DepilConcept
Salony depilacji laserowej
EMS FitFactory
Studia treningu EMS
Estetic Point
Kliniki medycyny estetycznej
Fit+
Kluby fitness/siłownie
Fituro
Kluby fitness/siłownie
Gentlemen Barber Shop
Salony barberskie
Haircut Express
Salony fryzjerskie
In.Time
Studia treningu EMS
Jasmine Oriental Massage & Spa
Salony masażu orientalnego
Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Nano Gym
Kluby fitness/siłownie
Orient Massage & Thai Organic
Salony masażu orientalnego
Paradise Studio Solarium
Solaria
Perfect Look Clinic
Salony kosmetyczne
PILAT3S
Studia pilates
Platinum Active EMS
Studia treningu EMS
Studio Figura
Studia modelowania sylwetki
Studio Synergy
Studia treningu EMS
Świat Podologii
Centra podologiczne
Thai Bali Spa
Salony masażu tajskiego
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Xtreme KiDS
Sale zabaw dla dzieci
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży beauty i fitness
Body Evolution
Studia modelowania sylwetki
Depilacja.pl
Salony depilacji laserowej
DepilConcept
Salony depilacji laserowej
EMS FitFactory
Studia treningu EMS
Estetic Point
Kliniki medycyny estetycznej
Fit+
Kluby fitness/siłownie
Fituro
Kluby fitness/siłownie
Gentlemen Barber Shop
Salony barberskie
Haircut Express
Salony fryzjerskie
In.Time
Studia treningu EMS
Jasmine Oriental Massage & Spa
Salony masażu orientalnego
Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Nano Gym
Kluby fitness/siłownie
Orient Massage & Thai Organic
Salony masażu orientalnego
Paradise Studio Solarium
Solaria
Perfect Look Clinic
Salony kosmetyczne
PILAT3S
Studia pilates
Platinum Active EMS
Studia treningu EMS
Studio Figura
Studia modelowania sylwetki
Studio Synergy
Studia treningu EMS
Świat Podologii
Centra podologiczne
Thai Bali Spa
Salony masażu tajskiego
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Xtreme KiDS
Sale zabaw dla dzieci
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.

