Otwieramy gabinet modelowania sylwetki
Body Evolution proponuje franczyzobiorcom tańszą lub droższą opcję współpracy.
Body Evolution to sieć gabinetów modelowania sylwetki.
– Nasza oferta sprawdzi się na każdym rynku, bo wszędzie są panie, które oczekują szybkich i efektywnych rozwiązań – uważa Justyna Mudlaff-Rewekant, menedżer ds. rozwoju sieci Body Evolution.
Oferta zabiegów
Sztandarowym zabiegiem gabinetów Body Evolution jest endermologia LPG. To masaż wykonywany przy pomocy specjalnej głowicy zasysającej skórę (klientka jest przy tym ubrana w specjalny kombinezon). Zabieg ujędrnia skórę, działa na cellulit, robi drenaż całego ciała, pomaga się pozbyć tkanki tłuszczowej. –Korzystamy przy tym zabiegu tylko z oryginalnych urządzeń i opatentowanej technologii – podkreśla Justyna Mudlaff-Rewekant.
Oprócz endermologii w gabinetach można skorzystać też m.in. z karboksyterapii, liposukcji, mezoterapii, zabiegów z wykorzystaniem fal radiowych czy zabiegów na twarz.
– Każdy gabinet dostosowuje swoją ofertę do potrzeb danego rynku. Właściciel może zdecydować np. czy woli skupić się na zabiegach na ciało czy na twarz – mówi Justyna Mudlaff-Rewekant.
W większości z działających obecnie placówek jest również strefa fitness. Tam klientki mogą skorzystać z bieżni i rowerów z podciśnieniem, rolek masujących. Oprócz tego salony franczyzowe mogą oferować również zabiegi dodatkowe, korzystając ze sprzętu wypożyczanego od centrali.
– Dysponujemy pakietem urządzeń medycznych, których zakup byłby dla franczyzobiorcy sporym wydatkiem, a które od nas może wypożyczyć w miarę potrzeb – wyjaśnia Justyna Mudlaff-Rewekant.
To np. urządzenia do depilacji laserowej, kriolipolizy, laser do zamykania naczynek i termoliftingu.
– Są to zabiegi wysokomarżowe, a cały przychód z nich trafia do franczyzobiorcy. My pobieramy tylko jednorazową opłatę za wypożyczenie – dodaje Justyna Mudlaff – Rewekant.
Model do wyboru
W zależności od wybranego formatu salonu różna będzie kwota inwestycji. Jeśli zdecydujemy się na otwarcie samego gabinetu modelowania sylwetki (Body Evolution Clinique) trzeba liczyć się z kosztami od 90 tys. zł wzwyż. Potrzebować będziemy lokalu o powierzchni 40-50 mkw. Natomiast połączenie gabinetu ze strefą fitness, czyli otwarcie standardowego Body Evolution, wymaga większej powierzchni, ok. 100 mkw. Większa będzie też inwestycja – min. 150 tys. zł brutto. Jednorazowa opłata wstępna wynosi odpowiednio 20 i 25 tys. zł netto. Miesięczna opłata licencyjna to 1 tys. zł.
Franczyzobiorcy mogą liczyć na pomoc w doborze odpowiedniej lokalizacji.
– Franczyzobiorca sam szuka lokalu, ale my go opiniujemy i akceptujemy – mówi Justyna Mudlaff-Rewekant. – Najlepiej sprawdzają się lokalizacje na osiedlach, w rejonach, które są sypialniami miast. Klientki po powrocie z pracy i ogarnięciu obowiązków domowych nie chcą już wracać do centrum, wolą miejsce, które jest blisko domu.
Franczyzodawca doradza też, jak optymalnie wykorzystać przestrzeń w lokalu, dostarcza potrzebny sprzęt, organizuje pięciodniowe szkolenia dla franczyzobiorcy i jego pracowników. Wspiera franczyzobiorców marketingowo, jeszcze przed otwarciem salonu. Pomaga również zorganizować otwarciowy event, który jest dużym wydarzeniem.
– Akcja promocyjna prowadzona odpowiednio wcześniej owocuje tym, że w dniu otwarcia gabinet ma już pierwsze klientki – podkreśla Justyna Mudlaff-Rewekant
Zaangażowany franczyzobiorca
Kto może zostać franczyzobiorcą Body Evolution?
– Płeć nie jest dla nas żadnym determinantem, choć akurat tak się składa, że większość naszych franczyzobiorców to kobiety – zauważa Justyna Mudlaff-Rewekant. – Nie wymagamy konkretnego wykształcenia ani doświadczenia. Zwracamy natomiast uwagę na umiejętność zarządzania zespołem, otwartość na ludzi, chęć budowania marki własnej.
Przedstawicielka marki podkreśla, że nie jest to pasywny biznes – wręcz przeciwnie, wymaga osobistego zaangażowania.
– Właściciel musi być na miejscu, pracować w gabinecie, mieć kontakt z klientami – mówi Justyna Mudlaff-Rewekant.
WIZYTÓWKA BODY EVOLUTION
Franczyzowa sieć gabinetów modelowania sylwetki. Rozwija się w dwóch formatach – Body Evolution oraz Body Evolution Clinique.
- 1 salon własny, 15 franczyzowych
- inwestycja od 90 tys. zł
- miesięczna opłata franczyzowa 1 tys. zł
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży beauty i fitness
Depilacja.pl
Salony depilacji laserowej
DepilConcept
Salony depilacji laserowej
EMS FitFactory
Studia treningu EMS
Estetic Point
Kliniki medycyny estetycznej
Fit+
Kluby fitness/siłownie
Fituro
Kluby fitness/siłownie
Gentlemen Barber Shop
Salony barberskie
Haircut Express
Salony fryzjerskie
In.Time
Studia treningu EMS
Jasmine Oriental Massage & Spa
Salony masażu orientalnego
Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Nano Gym
Kluby fitness/siłownie
Orient Massage & Thai Organic
Salony masażu orientalnego
Paradise Studio Solarium
Solaria
Perfect Look Clinic
Salony kosmetyczne
PILAT3S
Studia pilates
Platinum Active EMS
Studia treningu EMS
Studio Figura
Studia modelowania sylwetki
Studio Synergy
Studia treningu EMS
Świat Podologii
Centra podologiczne
Thai Bali Spa
Salony masażu tajskiego
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Xtreme KiDS
Sale zabaw dla dzieci
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


