Otwieramy gabinet modelowania sylwetki

Do wyboru
Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Body Evolution to sieć gabinetów modelowania sylwetki.

– Nasza oferta sprawdzi się na każdym rynku, bo wszędzie są panie, które oczekują szybkich i efektywnych rozwiązań – uważa Justyna Mudlaff-Rewekant, menedżer ds. rozwoju sieci Body Evolution.

Oferta zabiegów

Sztandarowym zabiegiem gabinetów Body Evolution jest endermologia LPG. To masaż wykonywany przy pomocy specjalnej głowicy zasysającej skórę (klientka jest przy tym ubrana w specjalny kombinezon). Zabieg ujędrnia skórę, działa na cellulit, robi drenaż całego ciała, pomaga się pozbyć tkanki tłuszczowej. –Korzystamy przy tym zabiegu tylko z oryginalnych urządzeń i opatentowanej technologii – podkreśla Justyna Mudlaff-Rewekant.

Oprócz endermologii w gabinetach można skorzystać też m.in. z karboksyterapii, liposukcji, mezoterapii, zabiegów z wykorzystaniem fal radiowych czy zabiegów na twarz.

– Każdy gabinet dostosowuje swoją ofertę do potrzeb danego rynku. Właściciel może zdecydować np. czy woli skupić się na zabiegach na ciało czy na twarz – mówi Justyna Mudlaff-Rewekant.

W większości z działających obecnie placówek jest również strefa fitness. Tam klientki mogą skorzystać z bieżni i rowerów z podciśnieniem, rolek masujących. Oprócz tego salony franczyzowe mogą oferować również zabiegi dodatkowe, korzystając ze sprzętu wypożyczanego od centrali.

– Dysponujemy pakietem urządzeń medycznych, których zakup byłby dla franczyzobiorcy sporym wydatkiem, a które od nas może wypożyczyć w miarę potrzeb – wyjaśnia Justyna Mudlaff-Rewekant.

To np. urządzenia do depilacji laserowej, kriolipolizy, laser do zamykania naczynek i termoliftingu.

– Są to zabiegi wysokomarżowe, a cały przychód z nich trafia do franczyzobiorcy. My pobieramy tylko jednorazową opłatę za wypożyczenie – dodaje Justyna Mudlaff – Rewekant.

Model do wyboru

W zależności od wybranego formatu salonu różna będzie kwota inwestycji. Jeśli zdecydujemy się na otwarcie samego gabinetu modelowania sylwetki (Body Evolution Clinique) trzeba liczyć się z kosztami od 90 tys. zł wzwyż. Potrzebować będziemy lokalu o powierzchni 40-50 mkw. Natomiast połączenie gabinetu ze strefą fitness, czyli otwarcie standardowego Body Evolution, wymaga większej powierzchni, ok. 100 mkw. Większa będzie też inwestycja – min. 150 tys. zł brutto. Jednorazowa opłata wstępna wynosi odpowiednio 20 i 25 tys. zł netto. Miesięczna opłata licencyjna to 1 tys. zł.

Franczyzobiorcy mogą liczyć na pomoc w doborze odpowiedniej lokalizacji.

– Franczyzobiorca sam szuka lokalu, ale my go opiniujemy i akceptujemy – mówi Justyna Mudlaff-Rewekant. – Najlepiej sprawdzają się lokalizacje na osiedlach, w rejonach, które są sypialniami miast. Klientki po powrocie z pracy i ogarnięciu obowiązków domowych nie chcą już wracać do centrum, wolą miejsce, które jest blisko domu.

Franczyzodawca doradza też, jak optymalnie wykorzystać przestrzeń w lokalu, dostarcza potrzebny sprzęt, organizuje pięciodniowe szkolenia dla franczyzobiorcy i jego pracowników. Wspiera franczyzobiorców marketingowo, jeszcze przed otwarciem salonu. Pomaga również zorganizować otwarciowy event, który jest dużym wydarzeniem.

– Akcja promocyjna prowadzona odpowiednio wcześniej owocuje tym, że w dniu otwarcia gabinet ma już pierwsze klientki – podkreśla Justyna Mudlaff-Rewekant

Zaangażowany franczyzobiorca

Kto może zostać franczyzobiorcą Body Evolution?

– Płeć nie jest dla nas żadnym determinantem, choć akurat tak się składa, że większość naszych franczyzobiorców to kobiety – zauważa Justyna Mudlaff-Rewekant. – Nie wymagamy konkretnego wykształcenia ani doświadczenia. Zwracamy natomiast uwagę na umiejętność zarządzania zespołem, otwartość na ludzi, chęć budowania marki własnej.

Przedstawicielka marki podkreśla, że nie jest to pasywny biznes – wręcz przeciwnie, wymaga osobistego zaangażowania.

 – Właściciel musi być na miejscu, pracować w gabinecie, mieć kontakt z klientami – mówi Justyna Mudlaff-Rewekant.

 

WIZYTÓWKA BODY EVOLUTION

Franczyzowa sieć gabinetów modelowania sylwetki. Rozwija się w dwóch formatach – Body Evolution oraz Body Evolution Clinique.

  • 1 salon własny, 15 franczyzowych
  • inwestycja od 90 tys. zł
  • miesięczna opłata franczyzowa 1 tys.
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €