Opłacalny trening EMS
– Próg rentowności w studiu EMS jest znacznie łatwiejszy do osiągnięcia w porównaniu z tradycyjnymi siłowniami i klubami fitness – mówi Kacper Orłowski, dyrektor ds. franczyzy in.Time.
Czy trening EMS spodobał się Polakom?
Trening EMS zyskuje na popularności w Polsce, choć wciąż jest stosunkowo nową metodą w porównaniu do tradycyjnych form ćwiczeń. Ze względu na liczne korzyści jest atrakcyjny dla szerokiego grona odbiorców, a rosnąca świadomość zdrowego stylu życia przyczynia się do wzrostu zainteresowania nowoczesnymi metodami treningu. Oszczędność czasu, wysoka efektywność i możliwość zaangażowania 90 proc. mięśni w trakcie jednej sesji treningowej sprawiają, że EMS idealnie wpisuje się w trendy i wymagania dzisiejszego życia. Wzrastająca liczba studiów EMS tylko potwierdza rosnącą świadomość i zainteresowanie tą formą treningu wśród Polaków
Jak rozwija się wasza sieć?
Aktualnie do sieci in.Time należy 6 studiów własnych i 10 franczyzowych, a już niedługo otwarte zostanie kolejne studio franczyzowe w Bochni. W związku ze stale rosnącym zainteresowaniem treningiem EMS planujemy dalszą ekspansję. W ofercie franczyzowej posiadamy rozwiązania dedykowane zarówno dla większych miast, jak i mniejszych miejscowości, w których widzimy szczególny potencjał rozwoju tego typu usług.
Kto może zostać franczyzobiorcą In Time?
Franczyzobiorcą In Time może zostać każda osoba, która ma motywację do prowadzenia własnego biznesu w branży fitness, nawet jeśli nie posiada wcześniejszego doświadczenia w tej dziedzinie. Wśród naszych franczyzobiorców są zarówno osoby dla których studio EMS jest pierwszym własnym biznesem, jak i inwestorzy, którzy decydują się na otwarcie studia ze względu na wysoką rentowność i potencjał wzrostu. Od potencjalnych franczyzobiorców oczekujemy przede wszystkim chęci rozwoju, gotowości do wdrażania innowacyjnych rozwiązań oraz aktywnego prowadzenia biznesu wraz z dbałością o utrzymanie wysokich standardów.
Czy otwarcie studia to duży wydatek?
Szacowany koszt otwarcia placówki franczyzowej in.Time zależy od wielkości studia. A lokale na studio in.Time powinny mieć powierzchnię od 45 do 85 mkw., w zależności od liczby stanowisk. Dla studia jednostanowiskowego inwestycja zaczyna się od 90 tys. zł, natomiast dla studia dwustanowiskowego od 200 tys. zł. Koszty te uwzględniają remont i wyposażenie oraz zakup sprzętu do treningu EMS w formie leasingu. Franczyzobiorca może łączyć rolę trenera i osoby zarządzającej studiem, ale może także zdecydować się na zatrudnienie personelu i skupić się bardziej na rozwoju biznesu.
Jak szybko biznes staje się rentowny?
Nasi franczyzobiorcy zauważają, że biznes związany z treningiem EMS staje się rentowny stosunkowo szybko, często już po kilku miesiącach od otwarcia studia. Okres zwrotu z inwestycji zazwyczaj wynosi od 18 do 24 miesięcy, w zależności od lokalizacji i efektywności działania studia. Liczba klientów potrzebnych do osiągnięcia satysfakcjonującego poziomu zysków zależy od specyfiki danego studia, ale zazwyczaj wynosi odpowiednio 60 klientów dla studia jednostanowiskowego oraz 120 klientów w przypadku studia z dwoma maszynami treningowymi. Co istotne, próg rentowności w studiu EMS jest znacznie łatwiejszy do osiągnięcia w porównaniu z tradycyjnymi siłowniami i klubami fitness, ponieważ wymagana liczba klientów jest stosunkowo niska. Dzięki temu, już niewielka baza klientów może zapewnić stabilny dochód i szybszy zwrot inwestycji.
Rozmawiała Monika Wojniak-Żyłowska
WIZYTÓWKA IN.TIME
Sieć studiów treningu EMS.
- 6 placówek własnych, 10 franczyzowych
- opłata wstępna 14 tys. zł
- opłata franczyzowa 6,4 proc. przychodu, opłata marketingowa, która 1,5 proc. przychodu
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży beauty i fitness
Body Evolution
Studia modelowania sylwetki
Depilacja.pl
Salony depilacji laserowej
DepilConcept
Salony depilacji laserowej
EMS FitFactory
Studia treningu EMS
Estetic Point
Kliniki medycyny estetycznej
Fit+
Kluby fitness/siłownie
Fituro
Kluby fitness/siłownie
Gentlemen Barber Shop
Salony barberskie
Haircut Express
Salony fryzjerskie
Jasmine Oriental Massage & Spa
Salony masażu orientalnego
Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Nano Gym
Kluby fitness/siłownie
Orient Massage & Thai Organic
Salony masażu orientalnego
Paradise Studio Solarium
Solaria
Perfect Look Clinic
Salony kosmetyczne
PILAT3S
Studia pilates
Platinum Active EMS
Studia treningu EMS
Studio Figura
Studia modelowania sylwetki
Studio Synergy
Studia treningu EMS
Świat Podologii
Centra podologiczne
Thai Bali Spa
Salony masażu tajskiego
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Xtreme KiDS
Sale zabaw dla dzieci
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


