Franczyza z Kubą Wojewódzkim
Niewinni Czarodzieje TrzyZero to biznes gastronomiczny, którego współwłaścicielem jest Kuba Wojewódzki. Teraz marka szuka franczyzobiorców.
Niewinni Czarodzieje TrzyZero to wspólny projekt Dawida Kwidzińskiego i Kuby Wojewódzkiego.
– Wcześniej prowadziłem w Gdyni dwie restauracje: Como Ristorante z kuchnią włoską oraz Aleję 40, skoncentrowaną głownie na śniadaniach i lunchach. Kuba bardzo często bywał gościem w moich lokalach, zresztą to w Alei 40 zaczęła się nasza znajomość – opowiada Dawid Kwidziński. – Chcieliśmy zrealizować wspólny i wyjątkowy projekt gastronomiczny. Wymarzyliśmy sobie miejsce, które będzie przyciągać nie tylko dobrą kuchnią, ale również wyjątkowym klimatem.
I tak ponad trzy lata temu w centrum Gdyni otworzyła się dla gości restauracja Niewinni Czarodzieje TrzyZero.
Nie tylko kuchnia
Z założenia miejsce miało być nietuzinkowe.
– Od początku zdawaliśmy sobie sprawę, że dziś nie wystarczy tylko doskonała kuchnia – podkreśla Dawid Kwidziński.
Dlatego w Niewinnych Czarodziejach TrzyZero goście mogą brać udział także m.in. w cyklicznych wydarzeniach kulturalnych, artystycznych, muzycznych, kulinarnych. Pojawiają się artyści, postacie ze świata sztuki i rozrywki, komicy, celebryci.
– Promujemy też młodych, utalentowanych artystów miejskich, których prace można podziwiać podczas wernisaży i wystaw sztuki w naszym lokalu – dodaje współwłaściciel Niewinnych Czarodziejów.
Od początku współpracy panowie zakładali, że nie poprzestaną na jednej restauracji. Wybrali już kolejne miejsce, tym razem w Gdańsku i tu przygotowują otwarcie drugiego lokalu. Ale i na tym nie chcą poprzestać. Dlatego zdecydowali, że udostępnią swój pomysł na biznes franczyzobiorcom.
– Koncept się sprawdził, ale apetyt mamy większy, chcemy się rozwijać i otwierać lokale w kolejnych miastach – mówi Dawid Kwidziński. – Sposób w jaki prowadzimy biznes wymaga osobistego zaangażowania w życie restauracji, ciągłego nadzoru i częstej obecności w lokalu. Z tego powodu uznaliśmy, że najlepszą metodą na bardziej dynamiczny rozwój będzie franczyza. Szukamy przedsiębiorców z pasją do świata kulinarnego. Doświadczenie w biznesie jest koniecznie. A doświadczenie w branży restauracyjnej będzie dodatkowym atutem, choć nie jest niezbędne.
Dobra lokalizacja
Franczyzodawca uważa, że koncept najlepiej sprawdzi się w największych polskich miastach, liczących powyżej 250 tys. mieszkańców. – Chcemy, aby restauracje znajdowały się w kluczowych miejscach miast, najchętniej w ich centrach. Z pewnością muszą być to miejsca o dużym natężeniu ruchu – dodaje Dawid Kwidziński.
Franczyzobiorca powinien sam znaleźć lokalizację. Wymagana powierzchnia to minimum 200 mkw., w największych miastach restauracje mogą mieć nawet powyżej 300 mkw. Dodatkowo niezbędne jest miejsce na wystawienie ogródka sezonowego.
Franczyzobiorca otrzyma projekt lokalu macierzystego w Gdyni, który będzie punktem odniesienia do aranżacji każdej nowej restauracji. Koszty inwestycji zależą m.in. od tego, jaki lokal znajdziemy. Franczyzodawca szacuje jednak, że na jego przygotowanie trzeba przeznaczyć mniej więcej 1 mln zł. Można wspierać się przy tym leasingiem, albo poszukać dotacji. Franczyzodawca jest też otwarty na współpracę z restauratorami, którzy prowadzą już lokale i chcieliby dołączyć do marki Niewinni Czarodzieje TrzyZero.
Wsparcie od franczyzodawcy
Zarówno franczyzobiorca, jak i jego pracownicy przechodzą obowiązkowe szkolenia. Obejmują one różnorodne aspekty prowadzenia działalności, takie jak obsługa klienta, zarządzanie personelem, standardy jakości, a także specyficzne procedury operacyjne zgodne z marką. Szkolenia dotyczą też marketingu, zarządzania finansami oraz zarządzania systemem informatycznym.
– Nowym partnerom przekażemy naszą filozofię prowadzenia restauracji, sprawdzony model biznesowy, know how, przeszkolimy, pomożemy w aranżacji. Franczyzobiorca otrzyma od nas całą wiedzę i wsparcie w prowadzeniu restauracji na każdym etapie współpracy – zapewnia Dawid Kwidziński. – Pomagamy w negocjacjach z dostawcami oraz w projekcie i adaptacji lokalu. Zapewniamy regularne doradztwo operacyjne oraz pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów związanych z prowadzeniem lokalu. Będziemy dostarczać aktualizacje dotyczące nowych produktów, promocji i standardów obsługi. Zaplanujemy oczywiście również komunikację marketingową, wykorzystując wszystkie nasze kanały. Tutaj mamy ogromny potencjał. Dzięki rozpoznawalności mojego wspólnika docieramy naszymi działaniami do nieprzeciętnie dużej liczby odbiorców.
Jednorazowa opłata za przystąpienie do sieci wynosi 100 tys. zł. Miesięczna opłata franczyzowa to 5 proc. od obrotu, do tego trzeba doliczyć opłatę marketingową. Franczyzodawca zapewnia, że lokal w Gdyni stał się rentowny od pierwszego miesiąca działalności.
WIZYTÓWKA NIEWINNYCH CZARODZIEJÓW TRZYZERO
Restauracje, które właśnie rozpoczynają budowę sieci franczyzowej. Współwłaścicielem marki jest Kuba Wojewódzki.
- 1 restauracja, 1 w budowie
- opłata wstępna 100 tys. zł
- kwota inwestycji ok. 1 mln zł
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży gastronomia
Am Am Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Berlin Döner Kebap
Restauracje szybkiej obsługi
Bestpresso
Automaty vendingowe do kawy i przekąsek
Beza Krówka Lody Rzemieślnicze
Lodziarnie
Bike Café
Mobilne kawiarnie rowerowe i lodziarnie
BuBu Bubble Tea
Bary z bubble tea
Burger King®
Restauracje szybkiej obsługi
Cafe Słodziak
Kawiarnie
Chinkalnia
Restauracje gruzińskie
Cochise Burger
Burgerownie
Cofix Poland
Kawiarnie
Costa Coffee
Kawiarnie
Cukrem i Solą
Bary/przyczepy z szybkim jedzeniem i kawą
Da Grasso
Pizzerie
DG Restauracje
Restauracje, bary, kawiarnie w wielu formatach
Dobra Pączkarnia
Cukiernie
Domino’s Pizza
Pizzerie
Doskoi
Restauracje japońskie
Express Pizza American Style
Pizzerie
FABBRICA Italian Comfort Food
Restauracje włoskie
Fit Cake
Cukiernie bez cukru, glutenu, laktozy
Fruitisimo
Bary z sokami
Gruby Benek
Pizzerie
Islak Burger
Burgerownie
KawoWiniarnia
Kawiarnie-winiarnie
Koku Sushi
Restauracje sushi
Krowa Mać Burgers
Burgerownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Le Pain Quotidien
Piekarnie-restauracje
Lody Bonano
Lodziarnie
Lviv Croissants
Piekarnie typu fast-food z croissantami
Maxipizza
Pizzerie
McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Migavka
Restauracje comfort food
Ministerstwo Śledzia i Wódki 2.0
Kluby z alkoholem i przekąskami
Mniami Ice Cream
Przyczepy gastronomiczne z lodami i deserami
Mokra Włoszka
Pizzerie
Mr. Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
New York Pizza Department
Pizzerie
Night Burger
Burgerownie
OJOO
Kawiarnie samoobsługowe
Pączkownia Smak Sprzed Lat
Mobilne cukiernie
PapaGyros
Grecki street food
Pijalnia Wódki i Piwa
Agencje płatnicze
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Kawiarnie
Pizza Hut
Pizzerie
Pizzeria Stopiątka
Pizzerie
Przybij Piątaka
Puby
Sahar Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Sayuri Sushi
Restauracje sushi
So Coffee
Kawiarnie
Stava
Dostawa posiłków i zakupów
Sulaiman Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Sushi Bistro
Restauracje sushi
Sushi Kushi
Restauracje sushi
Sushi Poke Go
Restauracje sushi
SushiRoll Bistro
Restauracje sushi
The Real Pizza Company
Pizzerie
The White Bear Coffee
Kawiarnie
Tibesti 2Go
Pizzerie
T-Pizza
Pizzerie
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
Lodziarnie
United Chicken
Restauracje szybkiej obsługi
Wendy’s
Restauracje szybkiej obsługi
Willisch
Lodziarnie
ZapieCKanki
Bary z zapiekankami
ŻarWok
Restauracje chińsko-amerykańskie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


