Nowe menu od franczyzodawcy

Nowości w menu
Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Cukrem i Solą oraz Cafe Słodziak to dwie marki, należące do tego samego franczyzodawcy. Mają poniekąd komplementarną ofertę. Pierwszy brand to punkty z szybkim, fastfoodowym jedzeniem, drugi – kawiarnie ze słodkim i słonym menu. Obie marki otwierają się w różnych formatach: jako przyczepy gastronomiczne, lokale stacjonarne oraz wyspy handlowe. Najpopularniejszym formatem są przyczepy gastronomiczne. W tej chwili franczyzobiorcy mogą skorzystać z okazji kupienia poleasingowych przyczep, którymi dysponuje franczyzodawca.

– Cena jest atrakcyjna, bo wynosi 99 tys. zł netto – zachęca Kamil Woźniak, franczyzodawca Cukrem i Solą oraz Cafe Słodziak. – Nowa przyczepa w tej chwili kosztuje 139 tys. zł netto, ale od przyszłego roku cena zapewne wzrośnie o 5-10 proc.

Jest również możliwość wynajmu przyczep. W zależności od okresu, na jaki podpiszemy umowę najmu, różna będzie jego cena. Najniższy czynsz miesięczny, uśredniając, wynosi niecałe 2,5 tys. zł netto – przy najmie rocznym, ale można też wynająć przyczepę na osiem lub sześć miesięcy. Franczyzodawca wyposaża taką przyczepę we wszelkie niezbędne sprzęty, aby była gotowa do pracy.

– Szkolimy franczyzobiorcę oraz jego pracowników, zapewniamy know how, księgę przepisów, wsparcie na każdym etapie współpracy i co istotne, jeśli nie najważniejsze w tych czasach, marketing – mówi Kamil Woźniak.

Nowości w menu

Franczyzodawca regularnie wprowadza nowości do oferty każdej z marek. Od listopada w marce Cukrem i Solą zamiast dotychczasowych grillowanych kanapek, klienci mogą kupić wrapy w trzech odsłonach.

– Ludzie często szukają czegoś lżejszego, niż tradycyjne pieczywo typu bułka czy chleb – komentuje Kamil Woźniak, franczyzodawca Cukrem i Solą oraz Cafe Słodziak. – Nasze kolejne nowości to burgery ufo i zapiekanki ufo. Ta ostatnia to miks zapiekanki z bułką z pieczarkami, popularną w czasach PRL. Jest wygodna do zjedzenia w aucie, nie kruszy się, a farsz nie ucieka poza bułkę.

Z kolei menu Cafe Słodziak powiększyło się przede wszystkim o croissanty – na słodko i na wytrawnie.

– Okazały się prawdziwym hitem internetu. Wielu influencerów, którzy zresztą odwiedzili nas z własnej inicjatywy, było zaskoczonych croissantami z lodami, kremami i batonami – dodaje Kamil Woźniak.

Jednym z dodatków do croissantów jest dubajska czekolada.

– Dubajska czekolada to kolejny hit, który podbił social media na całym świecie – podkreśla Kamil Woźniak. – W Polsce też zrobiło się już o niej głośno. Od pierwszego dnia, kiedy pojawiła się w naszych lokalach, przyciągnęła mnóstwo gości z całego kraju. Klienci przyjeżdżają m. in. ze Szczecina, Gdańska, Katowic tylko po to, aby spróbować tej wiralowej czekolady w naszych lokalach w stolicy.

 

WIZYTÓWKA CUKREMI SOLĄ ORAZ CAFE SŁODZIAK

Sieć franczyzowych punktów gastronomicznych. Pierwsza marka to jedzenie typu fast food, druga to kawiarnie.

  • koszt gastronomicznej przyczepy poleasingowej 99 tys. zł
  • miesięczna opłata franczyzowa w przypadku przyczepy gastronomicznej – od 500
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €