Depilacja w domowym zaciszu

O wygodę i dyskrecję najłatwiej na własnym podwórku. Dlatego Laser On The Way szybko zyskuje zwolenników. Na czym polega ten koncept?
In this article you will learn
- Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
- Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
- Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
- The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Laserowa depilacja cieszy się coraz większą popularnością. Pozbycie się niechcianego owłosienia raz na zawsze gwarantuje spokój, oszczędność czasu i wygodę. Jednak aby to osiągnąć, najpierw trzeba poddać się wielu zabiegom w odpowiednim salonie. Właściciele konceptu Laser On The Way znaleźli sposób na to, żeby ograniczyć liczbę zabiegów i wykonywać je w domowym zaciszu, z dużą skutecznością.
Szybszy efekt, niższe koszty
Laser On The Way to pierwszy w Polsce koncept mobilnej depilacji laserowej. Za granicą działają już takie rozwiązania.
– Tam usługi depilacji są bardziej rozwinięte, ponieważ klienci sobie cenią wygodę i dyskrecję – przekonuje Łukasz Przygoda, dyrektor ds. rozwoju sieci Laser On The Way.
Jest on przekonany, że mobilna depilacja równie dobrze rozwinie się w Polsce.
– Wszyscy żyjemy w biegu i usługa z dojazdem do klienta to dla niego spora oszczędność czasu – mówi Łukasz Przygoda.
Przy tym podstawą tego biznesu jest innowacyjne urządzenie przenośne.
– Waży ono zaledwie 15 kg i jest technologicznie bardziej zaawansowane niż ważący nawet 150 kg stacjonarny sprzęt do depilacji laserowej – mówi Łukasz Przygoda.
Pierwszy taki sprzęt powstał osiem lat temu i od tamtego czasu jest stale udoskonalany. Właściciele marki Laser On The Way są jego współproducentami, a produkcja odbywa się w Hiszpanii.
– Obecnie to jedno z najlepszych urządzeń na rynku, które wykorzystuje trzy długości fal: 755 nm, 808 nm i 1064 nm. Dzięki temu laser skutecznie działa na różne typy włosów i skóry, zapewniając efektywną i bezpieczną depilację. Większość dostępnych urządzeń usuwa tylko połowę włosa, natomiast nasz laser unicestwia je od cebulki do samego końca – przekonuje Łukasz Przygoda.
Dodaje, że dzięki temu wystarczą trzy zabiegi, żeby pozbyć się niechcianego owłosienia. Dla porównania w wielu stacjonarnych salonach potrzeba nawet ośmiu, żeby uzyskać zadowalający efekt. Mniejsza liczba zabiegów to niższy koszt dla klienta. Ale usługi Laser On The Way są konkurencyjne także z tego powodu, że firma nie ma koszów utrzymania salonu.
– Dzięki temu, że dojeżdżamy do klienta, łatwiej nam też przekonać innych domowników do wypróbowania naszych usług. Często nasze zabiegi nie kończą się na obsłużeniu jednej osoby. Zazwyczaj decyduje się co najmniej jedna dodatkowo albo nawet dwie. Coraz częściej są to mężczyźni – mówi Łukasz Przygoda.
Mężczyźni korzystając z takich usług w domu, unikają wizyt w salonach, które bywają dla nich krępujące, gdyż kojarzą się z kobiecymi zabiegami.
– Wielu mężczyzn też walczy z nadmiernym owłosieniem albo chce się go pozbyć ze względu na rodzaj uprawianego sportu, wygodę czy estetykę – mówi Łukasz Przygoda.
Przy tym Laser On The Way odwiedza klientów nie tylko w domu, ale i w biurach czy hotelach.
Każde miasto na wyłączność
Marka powstała w Hiszpanii. Tam też do dzisiaj odbywa się produkcja urządzeń do mobilnych zabiegów. Obecnie firma działa w Hiszpanii, Polsce i na Słowacji.
W naszym kraju franczyzę oferuje dopiero od kilku miesięcy i ma już siedmiu partnerów. Działają w Żywcu, Poznaniu, Bielsko-Białej, Cieszynie, Kołobrzegu, Gdańsku i Giżycku.
Partnerzy dostają wyłączność terytorialną na całe miasto, w którym prowadzą działalność. Jeśli miejscowość jest mniejsza, to wyłączność obejmuje także ościenne lokalizacje.
Na początku firma chciałaby mieć jednego partnera w każdym dużym mieście. Docelowo liczy na 200 partnerów franczyzowych w naszym kraju. Cel na przyszły rok to 20 franczyzobiorców.
Koncept jest kierowany szczególnie do młodych ludzi, którzy nie dysponują dużymi środkami. Preferowane są kobiety. Nie muszą znać się na depilacji.
Koszt inwestycji to 4,9 tys. zł netto. To cena za nowoczesne urządzenie laserowe, stół mobilny oraz inne akcesoria do przeprowadzenia zabiegu. Jeśli franczyzobiorca zdecyduje się na leasing urządzenia, to rata wyniesie 1,5 tys. zł miesięcznie. Opłata franczyzowa wynosi 500 zł miesięcznie, a marketingowa – 300 zł. Partner powinien mieć też samochód.
Ze strony franczyzobiorcy może liczyć na pełne szkolenie z zakresu obsługi urządzenia i depilacji, które kończy się uzyskaniem odpowiedniego certyfikatu. Serwis urządzenia też leży po stronie franczyzodawcy. Franczyzodawca pomaga ponadto w znalezieniu klientów. Wystarczy ich dziesięciu w miesiącu, żeby móc liczyć na przyzwoity zysk.
– Sama depilacja nóg w przypadku takiej liczby klientów daje 15 tys. zł przychodu. Od tego należy odjąć jedynie koszt dojazdu do klienta, reszta zostaje dla partnera – mówi Łukasz Przygoda.
Jeden z pierwszych partnerów sieci zdobył w ciągu pierwszych dwóch miesięcy aż 35 klientów.
– Trzeba jednak brać pod uwagę, że to biznes po części sezonowy. Najczęściej klienci korzystają z depilacji, przygotowując się do sezonu letniego, więc najwięcej mamy ich do kwietnia – mówi Łukasz Przygoda.
W innych częściach roku ruch jest mniejszy.
Biznes można uruchomić w zaledwie dwa tygodnie od momentu podpisania umowy, a zarabiać już w pierwszym miesiącu.
– Tydzień zajmuje nam przeszkolenie, wdrożenie strony i fanpage’a. Partner dostaje dostęp do strony internetowej, gdzie znajdą się wszystkie informacje. Robimy za jej pośrednictwem kampanie reklamowe, ale partnerzy też mogą dodawać informacje i pozyskiwać klientów na własną rękę – mówi Łukasz Przygoda.
Rozwijający się rynek
Laser On The Way to nie musi być biznes na cały etat. Można go też prowadzić przy okazji innych działalności. Na przykład w Hiszpanii franczyzę często kupują ludzie związani z branżą beauty, na przykład trenerzy personalni, którzy depilację traktują jako dodatek do podstawowej działalności.
Możliwości zarobku też są różne. Franczyzodawca nawiązuje współpracę z hotelami, z którymi dzieli się zyskiem z depilacji. Laser można też wynajmować na przykład salonom kosmetycznym.
– W takiej sytuacji placówka nie musi inwestować w sprzęt. Przyjeżdżamy do niej i świadczymy tam nasze usługi – mówi Łukasz Przygoda.
Podsumowuje, że potencjał rozwoju depilacji laserowej w Polsce jest ogromny, ponieważ rynek dopiero się rozwija, a Polacy coraz bardziej chcą o siebie dbać.
– Ponadto liczba salonów depilacji w naszym kraju wciąż jest niewielka w porównaniu do rynków zagranicznych – uważa Łukasz Przygoda.
Otwieramy punkt mobilnej depilacji laserowej Laser On The Way
KOSZTY INWESTYCYJNE
nowoczesne urządzenie laserowe,
stół mobilny oraz inne akcesoria
do przeprowadzenia zabiegu: 4,9 tys. zł
RAZEM: 4,9 tys. zł
KOSZTY MIESIĘCZNE
opłata franczyzowa: 500 zł
opłata marketingowa: 300 zł
dojazd do klientów: 2 tys. zł
RAZEM: 2,8 tys. zł
Spodziewane przychody miesięczne
Dziesięciu klientów miesięcznie na początek, z których każdy ogoli sobie nogi, daje 15 tys. zł przychodu
SPODZIEWANE DOCHODY
15 tys. zł minus 2,8 tys. zł
DOCHÓD PRZED OPODATKOWANIEM
12,2 tys. zł
Main conclusions
- Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
- The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
- With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
- Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...