Sahar Kebab z mobilnej przyczepy
Sahar Kebab chce rozwinąć sieć swoich przyczep gastronomicznych w całej Polsce. Czym się wyróżnia na tle konkurencji?
Kebab w Polsce nadal utrzymuje się na szczytach popularności. Szybkie jedzenie w przystępnej cenie. Nic więc dziwnego, że kebabownie wyrastają jak grzyby po deszczu, także we franczyzie. Jedną z sieci, która od dwóch lat rozwija się na polskim rynku jest Sahar Kebab.
– Spośród innych marek franczyzowych w tym segmencie wyróżniamy się przede wszystkim podejściem do naszych franczyzobiorców – podkreśla Justyna Winowiecka, właścicielka Sahar Kebab. – Nie zależy nam na tym, aby za wszelką cenę otwierać kolejne punkty. Chcemy, aby to były przemyślane otwarcia, które zapewnią naszym franczyzobiorcom powodzenie w biznesie.
Dobra lokalizacja
W tej chwili punkty Sahar Kebab działają głównie w Wielkopolsce (choć jest też jeden w Czechach), ale franczyzodawca chce rozbudować sieć w całej Polsce.
– Celujemy w miasta średnie i mniejsze, ale nie za małe – zastrzega Justyna Winowiecka. – Zbyt mała miejscowość po prostu nie zapewni odpowiedniej liczby klientów.
Najlepsze lokalizacje to miejsca o dużym ruchu, czyli np. przelotowe ulice, okolice galerii handlowych.
– Punkt nie może być ukryty, bo ludzie po prostu do niego nie przyjdą – mówi Justyna Winowiecka. – Pomagamy w znalezieniu odpowiedniej lokalizacji i nie pobieramy za to żadnych opłat.
Koncept rozwija się w formacie przyczep gastronomicznych. Franczyzodawca dostarcza je w pełni wyposażone i gotowe do pracy. - Są tańsze niż u konkurencji – podkreśla Justyna Winowiecka.
Koszt nowej przyczepy to 190 tys. zł brutto. Jeśli franczyzobiorca zdecyduje się na zakup, nie będzie ponosił żadnych opłat franczyzowych. Jest też możliwość wynajmu. Wtedy franczyzobiorca płaci co miesiąc czynsz najmu w wysokości 4065 zł netto oraz opłatę franczyzową, która wynosi 1 tys. zł netto. Jeżeli po jakimś czasie franczyzobiorca chciałby jednak wykupić przyczepę, może to zrobić, a dotychczasowe opłaty za najem zostaną odliczone od ceny przyczepy.
Jakość to podstawa
Franczyzobiorcy Sahar Kebab przechodzą szkolenia, które pomagają im wdrożyć się w biznes. Trwają ok. 3 dni, ale franczyzodawca zapewnia, że może to być dłużej, jeśli franczyzobiorca będzie miał taką potrzebę. Centrala zaopatruje punkty franczyzowe w półprodukty, potrzebne do przygotowywania kababu. To przede wszystkim mięso.
– Stawiamy na stałego klienta, więc dbamy o wysoką jakość produktów – podkreśla Justyna Winowiecka. – Mamy więc dobre, kraftowe mięsa, a nie „kule mięsne” kiepskiego gatunku. Oprócz mięsa dostarczamy też bułki i tortille.
Natomiast jeśli chodzi o warzywa, centrala zachęca franczyzobiorców, aby zaopatrywali się w nie u lokalnych dostawców.
– Ceny naszych półproduktów są tańsze niż u konkurencji – zapewnia Justyna Winowiecka. – Co ważne, podajemy naszym franczyzobiorcom ceny półproduktów jeszcze zanim podpiszą umowę franczyzową, aby dokładniej mogli oszacować koszty działalności. Możemy też wysłać im draft umowy franczyzowej, aby mogli spokojnie przeanalizować ją przed podpisaniem.
WIZYTÓWKA SAHAR KEBAB
Sieć przyczep gastronomicznych serwujących kebab.
- 11 punktów
- brak opłaty wstępnej
- koszt przyczepy 190 tys. zł brutto
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży gastronomia
Am Am Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Berlin Döner Kebap
Restauracje szybkiej obsługi
Bestpresso
Automaty vendingowe do kawy i przekąsek
Beza Krówka Lody Rzemieślnicze
Lodziarnie
Bike Café
Mobilne kawiarnie rowerowe i lodziarnie
BuBu Bubble Tea
Bary z bubble tea
Burger King®
Restauracje szybkiej obsługi
Cafe Słodziak
Kawiarnie
Chinkalnia
Restauracje gruzińskie
Cochise Burger
Burgerownie
Cofix Poland
Kawiarnie
Costa Coffee
Kawiarnie
Cukrem i Solą
Bary/przyczepy z szybkim jedzeniem i kawą
Da Grasso
Pizzerie
DG Restauracje
Restauracje, bary, kawiarnie w wielu formatach
Dobra Pączkarnia
Cukiernie
Domino’s Pizza
Pizzerie
Doskoi
Restauracje japońskie
Express Pizza American Style
Pizzerie
FABBRICA Italian Comfort Food
Restauracje włoskie
Fit Cake
Cukiernie bez cukru, glutenu, laktozy
Fruitisimo
Bary z sokami
Gruby Benek
Pizzerie
Islak Burger
Burgerownie
KawoWiniarnia
Kawiarnie-winiarnie
Koku Sushi
Restauracje sushi
Krowa Mać Burgers
Burgerownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Le Pain Quotidien
Piekarnie-restauracje
Lody Bonano
Lodziarnie
Lviv Croissants
Piekarnie typu fast-food z croissantami
Maxipizza
Pizzerie
McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Migavka
Restauracje comfort food
Ministerstwo Śledzia i Wódki 2.0
Kluby z alkoholem i przekąskami
Mniami Ice Cream
Przyczepy gastronomiczne z lodami i deserami
Mokra Włoszka
Pizzerie
Mr. Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
New York Pizza Department
Pizzerie
Niewinni Czarodzieje Trzyzero
Restauracje-kluby eventowe
Night Burger
Burgerownie
OJOO
Kawiarnie samoobsługowe
Pączkownia Smak Sprzed Lat
Mobilne cukiernie
PapaGyros
Grecki street food
Pijalnia Wódki i Piwa
Agencje płatnicze
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Kawiarnie
Pizza Hut
Pizzerie
Pizzeria Stopiątka
Pizzerie
Przybij Piątaka
Puby
Sayuri Sushi
Restauracje sushi
So Coffee
Kawiarnie
Stava
Dostawa posiłków i zakupów
Sulaiman Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Sushi Bistro
Restauracje sushi
Sushi Kushi
Restauracje sushi
Sushi Poke Go
Restauracje sushi
SushiRoll Bistro
Restauracje sushi
The Real Pizza Company
Pizzerie
The White Bear Coffee
Kawiarnie
Tibesti 2Go
Pizzerie
T-Pizza
Pizzerie
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
Lodziarnie
United Chicken
Restauracje szybkiej obsługi
Wendy’s
Restauracje szybkiej obsługi
Willisch
Lodziarnie
ZapieCKanki
Bary z zapiekankami
ŻarWok
Restauracje chińsko-amerykańskie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.

