Targi Franczyza 2025: Najlepsze marki z sektora beauty i fitness

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Polska branża fitness goni resztę Europy – klubów i siłowni przybywa w szybkim tempie. Nie odstaje od niej też branża beauty. Nic więc dziwnego, że marki z tych segmenty rynku w licznym gronie będą reprezentowane na wiosennych Targach Franczyza.

Siłownie z pasywnym dochodem

Fit+ to międzynarodowa sieć w pełni zautomatyzowanych i bezobsługowych siłowni oraz biznes franczyzowy z pasywnym dochodem, bez konieczności osobistego zaangażowania. Siłownie Fit+ podłączone są do systemu informatycznego, który pozwala na zdalne zarządzanie biznesem. Funkcjonowanie siłowni Fit+ opiera się na zaawansowanych rozwiązaniach IT i narzędziach cyfrowych wraz z obrotem bezgotówkowym, niezbędnym w systemie bezobsługowym. Dzięki oferowanym rozwiązaniom, franczyzobiorcy Fit+ w Polsce to bardzo często mieszkańcy miejscowości oddalonych od siłowni nawet kilkaset kilometrów.

Obecnie Fit+ ma ponad 220 siłowni w Europie i z każdym tygodniem otwierają się nowe. W Polsce sieć ma w tej chwili podpisanych 13 umów franczyzowych, na podstawie których siedem siłowni już działa, a sześć jest w budowie. Do końca tego roku Fit+ zamierza podpisać u nas minimum kolejnych 10 umów franczyzowych. Docelowo w ciągu 5-7 lat ma funkcjonować w Polsce ponad 200 placówek Fit+.

Kwota inwestycji w placówkę franczyzową Fit+ wynosi 600 tys. zł, ale na start trzeba mieć od 150 do 200 tys. zł. Jest to wymagany kapitał własny, natomiast resztę można sfinansować leasingiem. Biznes zwraca się do 3 lat.

Franczyzodawca czeka na zainteresowanych na stoisku nr 28.

Zainwestuj w gabinet dietetyczny

Naturhouse – sieć gabinetów dietetycznych – działa w ponad 30 krajach. Firma powstała w 1992 roku w Hiszpanii. W Polsce funkcjonuje od 2006 roku.

Franczyzodawca doradza w zakresie wyboru miejsca na biznes i dostosowania lokalu, pomoże w rekrutacji pracowników i przeprowadzi kompleksowe szkolenia z zakresu metody Naturhouse, zarządzania, marketingu oraz obsługi klienta.

W trakcie współpracy franczyzobiorca otrzymuje wyłączność terytorialną – na określonym terenie nie otworzy się żaden inny punkt sieci, aby nie tworzyć wewnętrznej konkurencji. Dodatkowo wpływ ze sprzedaży online w tej strefie pozwala zwiększyć zyski franczyzobiorcy oraz zdobyć kontakty do nowych klientów.

Gabinet dietetyczny Naturhouse może też być uzupełnieniem oferty dla przychodni medycznych, centrów fitness, salonów kosmetycznych.

Minimalna kwota inwestycji w biznes z Naturhouse to 25 tys. zł.

Więcej szczegółów będzie można poznać na stoisku nr 27.

Salon masażu we franczyzie

Salony Thai Bali Spa oferują masaże oparte na autentycznych technikach tajskich i balijskich. Masaż balijski, tajski, relaksacyjny, ramion, głowy, ujędrniający, gorącymi kamieniami – to oferta Thai Bali Spa. Masaże są wykonywane przez wykwalifikowane terapeutki, wyszkolone w tradycyjnych, orientalnych technikach.

Franczyzodawca szuka do współpracy osób, które chcą zaangażować się w prowadzenie biznesu i będą miały czas, aby go dopilnować. Oferuje kompleksową pomoc w uruchomieniu salonu – pomaga w wyborze lokalizacji, projektowaniu wnętrza, rekrutacji pracowników oraz innych aspektach związanych z uruchomieniem salonu. Wszystkie placówki mają dostęp do systemu rezerwacji online. Na inwestycję początkową składają się takie elementy, jak wstępna opłata franczyzowa (60 tys. zł), zapewnienie 3 masażystek (30 tys. zł), adaptacja salonu (200-300 tys. zł).

Z franczyzodawcą będzie można porozmawiać na stoisku nr 23.

Prężny biznes

Xtreme Fitness Gyms to jedna z najszybciej rozwijających się sieci klubów fitness w Polsce. Franczyzodawca oferuje sprawdzony model biznesowy, pomaga w wyborze lokalizacji, negocjuje preferencyjne warunki u dostawców sprzętu, gwarantuje szkolenia oraz dostęp do podręcznika operacyjnego, zawierającego kompletne know-how zarządzania klubem fitness, zapewnia nowoczesne technologie. Każdy franczyzobiorca otrzymuje wsparcie od dedykowanego menedżera, który pomaga w codziennym zarządzaniu klubem. Dział marketingu zapewnia gotowe kampanie reklamowe, strategie marketingowe oraz wsparcie w mediach społecznościowych.

Kluby otwierają się zarówno w dużych miastach, jak i mniejszych miejscowościach. Pod koniec 2024 roku marka uruchomiła setny klub w Polsce, a do 2027 roku chce powiększyć sieć do 227 placówek. W obecnym roku zakłada otwarcie 65 nowych klubów.

Koszty inwestycji zaczynają się od 450 tys. zł netto. Franczyzodawca oferuje pomoc w uzyskaniu finansowania i leasingu na preferencyjnych warunkach.

Druga z marek z rodziny Xtreme Fitness to Xtreme Kids. Ten koncept łączy sale zabaw z elementami aktywności fizycznej dla dzieci. W bawialniach są m.in. tory przeszkód, trampoliny, minisiłownia dla dzieci. Do 2028 roku franczyzodawca planuje otwarcie 70 placówek Xtreme Kids w całej Polsce.

O markach Xtreme Fitness będzie można porozmawiać na stoisku nr 25.

Ekskluzywne piękno

Yasumi to sieć ekskluzywnych gabinetów kosmetycznych i salonów SPA inspirowanych Japonią, oferujących szeroki wachlarz zabiegów kosmetologii estetycznej i rytuałów piękna. Jest największą siecią gabinetów kosmetycznych w Polsce. Posiada własne linie kosmetyków, które produkują francuskie, hiszpańskie i kanadyjskie laboratoria. W ofercie gabinetów znaleźć można japońskie rytuały pielęgnacyjne, Yasumi oferuje też zabiegi wykorzystujące najnowszą technologię: laseroterapię, światłoterapię, modelowanie sylwetki i usuwanie owłosienia, mikronakłucia skóry z falą radiową. W gabinetach wykorzystujemy własne urządzenia i linie kosmetyczne.

W 97 proc. franczyzobiorcy marki to osoby, które wcześniej nie miały doświadczenia w branży beauty. Kandydaci na franczyzobiorców powinni jednak mieć pewną świadomość biznesową, lubić pracować z ludźmi i umieć nimi zarządzać.

Wejście w biznes z Yasumi zaczyna się od ok. 200 tys. zł netto. Doliczyć do tego trzeba koszty adaptacyjne gabinetu, które uzależnione są m.in. od: wielkości i stanu lokalu oraz materiałów wykończeniowych.

Więcej szczegółów o franczyzie Yasumi na stoisku nr 35.

Targi Franczyza odbędą się 13 i 14 marca na PGE Narodowym w Warszawie. Każdego dnia zapraszamy w godz. 10-16. Bilety kosztują 50 zł, ale w przedsprzedaży (Kup bilet – franczyza.pl) można je kupić o połowę taniej.

 

Więcej artykułów o Targach Franczyza 2025 na PGE Narodowym

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €