Carrefour
Bezpieczna i rentowna współpraca - franczyza z Carrefour
Kim jesteśmy
Carrefour to międzynarodowa sieć handlowa, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach.
W Polsce pod naszymi markami działa ponad 800 sklepów w różnych formatach: hipermarkety, supermarkety, sklepy convenience: osiedlowe i trafikowe oraz sklep internetowy. Firma jest również właścicielem 20 centrów handlowych oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Sprawdzone i dochodowe koncepty
Siłą naszej franczyzy jest doświadczenie i międzynarodowy zasięg działalności – Carrefour rozwija swoją ofertę franczyzową między innymi we Francji, Belgii, Hiszpanii, Rumunii, Argentynie i Włoszech. Jesteśmy również jednym z największych franczyzodawców w Polsce. Spółka jest operatorem prawie 600 sklepów franczyzowych działających w kilku formatach: hipermarket Carrefour, supermarket Carrefour Market, Carrefour Express convenience, Carrefour express minimarket oraz Globi. Oferujemy również koncept dla stacji paliw. Każdy z naszych konceptów to sprawdzony pomysł na dochodowy biznes. Każdy z nich gwarantuje również dostęp do: zaawansowanych narzędzi wspierających firmę franczyzobiorcy, efektywnej logistyki, znakomitych warunków zakupowych i profesjonalnego marketingu - zarówno w skali ogólnopolskiej, jak i na rynku lokalnym.
Dla kogo?
Naszą ofertę franczyzową kierujemy zarówno do właścicieli już istniejących sklepów, jak i przedsiębiorców spoza branży, którzy chcą otworzyć swój sklep w jednym z kilku dostępnych formatów Carrefour. Znajdujemy rozwiązania dla różnych lokalizacji: od 50m2 do 5000m2, od wiejskich po wielkomiejskie, od trafikowych po osiedlowe. Dzięki ofercie ajencyjnej możemy zaproponować współpracę nie tylko partnerom mogącym zainwestować w sklep, ale również tym, którzy nie mając środków własnych, chcą poprowadzić sklep Carrefour na zasadach ajencyjnych.
Co oferujemy?
Właścicielom sklepów, którzy zdecydują się na współpracę z Carrefour, oferujemy pełną profesjonalizację ich biznesu. Przedsiębiorcom rozpoczynającym działalność, zapewniamy bezpieczny start w branży sklepów spożywczo-przemysłowych. Ponadto oferujemy:
- wsparcie silnej marki zapewniające przewagę nad konkurencją;
- model biznesowy gwarantujący satysfakcjonujące przychody;
- innowacyjne biznesowe koncepty handlowe, stawiające klienta w centrum uwagi;
- opiekę naszych ekspertów na każdym etapie współpracy;
- korzystne warunki handlowe;
- profesjonalną logistykę oraz narzędzia ułatwiające zarządzanie sklepem;
- dostęp do produktów marki własnej Carrefour oraz najtańszych produktów ze znakiem „Simpl”;
Dowiedz się więcej i poznaj każdy z naszych formatów:

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do właściela marki Carrefour.
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży art. spożywcze i FMCG
Al.Capone
Sklepy z alkoholem
Ale Animale Polskie Sklepy Zoologiczne
Sklepy zoologiczne
Auchan
Sklepy spożywcze
Candy Pop
Sklepy ze słodyczami i przekąskami
Chorten
Sklepy spożywcze
Czas na Herbatę
Sklepy z herbatą i akcesoriami
Delikatesy Centrum
Supermarkety spożywcze
Duży Ben Market Alkoholowy
Sklepy z alkoholem
Husse
Karma i produkty dla psów i kotów
Intermarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety spożywcze
Mistrz Piekarz
Przyczepy z pieczywem
Oskroba
Sklepy piekarnicze
Pierrot Woda Źródlana
Dystrybucja wody i napojów
Piko24
Sklepy autonomiczne
Polska Sieć Handlowa Lewiatan
Sklepy spożywcze
Stokrotka
Supermarkety spożywcze
Unikat Woda i Napoje
Dystrybucja wody i napojów
Żabka
Sklepy typu convenience
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Bank to biznes
Według Alior Banku przedsiębiorczość to najważniejsza cecha franczyzobiorcy bankowego.


