Niemal bezobsługowe biznesy na Targach Franczyza!

Technologia i biznes
Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Sztuczna inteligencja i nowoczesne technologie pozawalają usprawnić wiele procesów. Także przy prowadzeniu firmy. Franczyzodawcy wiedzą, jak z tego skorzystać – i dzielą się tą wiedzą ze swoimi franczyzobiorcami. Na Targach Franczyza 13 i 14 marca znajdziemy koncepty, które przy pomocy nowoczesnych technologii ułatwiają prowadzenie biznesu, często pozwalając na zarządzanie nim z poziomu telefonu czy komputera.

Bezobsługowa siłownia

Fit+ to międzynarodowa sieć w pełni zautomatyzowanych i bezobsługowych siłowni oraz biznes franczyzowy z pasywnym dochodem, bez konieczności osobistego zaangażowania. Siłownie Fit+ podłączone są do systemu informatycznego, który pozwala na zdalne zarządzanie biznesem. Funkcjonowanie siłowni Fit+ opiera się na zaawansowanych rozwiązaniach IT i narzędziach cyfrowych wraz z obrotem bezgotówkowym, niezbędnym w systemie bezobsługowym. Dzięki oferowanym rozwiązaniom, franczyzobiorcy Fit+ w Polsce to bardzo często mieszkańcy miejscowości oddalonych od siłowni nawet kilkaset kilometrów.

Obecnie Fit+ ma ponad 220 siłowni w Europie i z każdym tygodniem otwierają się nowe. W Polsce sieć ma w tej chwili podpisanych 13 umów franczyzowych, na podstawie których siedem siłowni już działa, a sześć jest w budowie. Do końca tego roku Fit+ zamierza podpisać u nas minimum kolejnych 10 umów franczyzowych. Docelowo w ciągu 5-7 lat ma funkcjonować w Polsce ponad 200 placówek Fit+.

Kwota inwestycji w placówkę franczyzową Fit+ wynosi 600 tys. zł, ale na start trzeba mieć od 150 do 200 tys. zł. Jest to wymagany kapitał własny, natomiast resztę można sfinansować leasingiem. Biznes zwraca się do trzech lat.

Franczyzodawca czeka na zainteresowanych na stoisku nr 28.

Sprawny biznes

Nano Gym i Nano Pilates to modele biznesowe, które pozwalają na otwarcie własnego studia, bez konieczności przystępowania do franczyzy, ale ze wsparciem na każdym etapie rozwoju biznesu.

Nano Gym to nowoczesne studio treningowe, oparte na idei treningu odwróconego, wspieranego przez dedykowaną aplikację. Model zakłada trzy główne źródła dochodu: zajęcia grupowe, treningi personalne oraz niezależny klub fitness.

Nano Pilates to model dla osób, które chcą otworzyć studio pilates z minimalnym wkładem własnym. Jak zapewnia centrala, rentowność osiągana jest już przy 13 stałych klientach, a biznes może zacząć przynosić zyski już w pierwszym miesiącu działalności.

Wysokość inwestycji zaczyna się od 149,9 tys. zł netto.

O więcej informacji na temat obu konceptów można pytać na stoisku 26 B.

Autonomiczny sklep

Piko24 to sieć w pełni autonomicznych, czyli bezobsługowych sklepów, w których zakupy są szybkie, wygodne i dostępne 24 godziny na dobę, przez 7 dni – bez kolejek, bez kas, bez zbędnych formalności. Sklepy oparte są na technologii, która pozwala na błyskawiczne wejście, wybór produktów i automatyczną płatność – wszystko to z wykorzystaniem zaawansowanej sztucznej inteligencji, tworzonej i rozwijanej w Polsce.

Minimalna kwota inwestycji w ten koncept to 500 tys. zł. Franczyzobiorca kupuje autonomiczny sklep, a franczyzodawca dostarcza go i montuje w wybranej lokalizacji. Centrala odpowiada za pierwsze zatowarowanie oraz późniejsze uzupełnianie asortymentu, prowadzi bieżącą obsługę i serwis sklepu, dba o marketing.

Franczyzodawca zapewnia, że gwarantowana stopa zwrotu z inwestycji to 8 proc. rocznie.

Więcej o franczyzie Piko24 można się dowiedzieć na stoisku nr 9.

Myjnia dla psów

Wash Dog Express to największa w Polsce sieć samoobsługowych myjni dla psów. Branża zoologiczna to jeden z najbardziej wzrastających sektorów rynku ostatnich lat. Szczególnie po okresie pandemii ogromny wzrost notują biznesy odpowiadające na potrzeby właścicieli zwierząt domowych.

Wash Dog Express wpasowuje się w niszę usług pielęgnacyjnych dla psów. Do samoobsługowej myjni dla psów nie trzeba się umawiać, klienci przychodzą bez rezerwacji terminu. W urządzenie wbudowana jest profesjonalna suszarka, a kosmetyki są dozowane w odpowiednich dawkach i rozcieńczone w ciepłej wodzie. Darmowy program dezynfekcji pozwala zachować czystość wanny po wykąpaniu zwierzaka. W myjni swobodnie można wykąpać oraz wysuszyć nawet największego psa. Myjnie czynne są codziennie od godz. 8-22.

W ramach franczyzy marka zapewnia ogólnopolskie kampanie promocyjne, wspólny marketing dla sieci, gotową stronę internetową, profil na Facebooku, wizytówkę Google, pakiet materiałów reklamowych, publikacje o myjniach w magazynie „Czysty Pies”, wsparcie na każdym etapie prowadzenia biznesu.

Myjnia Wash Dog EXPRESS może powstać w lokalu lub w specjalnym kiosku. Inwestycja w lokal Wash Dog Express to 100 tys. zł netto. W ramach umowy franczyzobiorca otrzymuje: urządzenie do mycia psów Wash Dog BOX, projekt aranżacji lokalu, meble, wyklejenie witryny, kaseton LED, wyłączność terytorialną. Inwestycję można sfinansować gotówką lub leasingiem. Minimalny wkład własny do leasingu wynosi 10 tys. zł netto.

Kiosk Wash Dog EXPRESS cena 130 tys. zł netto. Potrzebny jest plac o wymiarach 4m x 4m. W ramach umowy franczyzobiorca otrzymuje: urządzenie do mycia psów Wash Dog BOX, kiosk z klimatyzacją, systemem wentylacyjnym nawiewno-wywiewnym z nagrzewnicą, kasetonem i meblami, system inteligentnego zarządzania z telefonu alarmem, monitoringiem i automatycznymi zamkami, wyłączność terytorialną, Także można skorzystać z leasingu. Minimalny wkład własny do leasingu wynosi 13 tys. zł netto.

Franczyzodawca Wash Dog Express będzie czekał na stoisku nr 18.

Targi Franczyza odbędą się 13 i 14 marca na PGE Narodowym w Warszawie. Każdego dnia zapraszamy w godz. 10-16. Bilety kosztują 50 zł, ale w przedsprzedaży (Kup bilet – franczyza.pl) można je kupić o połowę taniej.

 

Więcej artykułów o Targach Franczyza 2025 na PGE Narodowym

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €