Licencja na bank

Sieć urośnie
Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Z jakimi wyzwaniami mierzy się dzisiaj branża bankowa?

Polska to wymagający rynek usług finansowych. Wysoka konkurencyjność wymusza na markach zaangażowanie w nieustanny rozwój oferty oraz narzędzi dla franczyzobiorców. Kluczowa jest również jakość obsługi i satysfakcja klientów. Ta w wypadku VeloBanku oceniania jest bardzo wysoko. W najnowszym rankingu ARC Rynek i Opinia VeloBank został uznany przez klientów za lidera w tej kategorii w Polsce. Klienci szczególnie wysoko ocenili konkurencyjność opłat i prowizji, przejrzyste zasady korzystania z produktów oraz wysoką jakość obsługi w oddziałach. Zadowolenie z wizyty w placówce mamy na najwyższym poziomie spośród banków. Jako uniwersalny bank, oferujemy nowoczesne rozwiązania finansowe dla klientów indywidualnych, private banking, sektora MŚP, dużych przedsiębiorstw i korporacji, a także instytucji sektora publicznego.

W ilu placówkach VeloBanku są dzisiaj obsługiwani klienci?

Nasza sieć liczy 69 placówek własnych i 107 partnerskich. W tym roku planujemy powiększyć sieć franczyzową o kolejnych 50 lokalizacji we wszystkich regionach Polski. Stawiamy na lokalizacje w miejscowościach liczących już od 20 tys. mieszkańców. Współpracujemy z franczyzobiorcami, którzy prowadzą oddziały zarówno w dużych miastach wojewódzkich, jak również w mniejszych miastach powiatowych.

Kto może zostać waszym franczyzobiorcą?

Chętnie nawiązujemy współpracę z partnerami, którzy posiadają doświadczenie w prowadzeniu własnej firmy i są gotowi wziąć odpowiedzialność za rozwój biznesu oraz zarządzanie zespołem. Dużym atutem jest znajomość branży finansowej – bankowej lub ubezpieczeniowej. Z naszych obserwacji wynika, że osoby skrupulatne, dokładne, a także umiejące budować relacje i kompletować zespół doświadczonych ekspertów łatwiej odnoszą sukces.

Ile trzeba mieć pieniędzy, aby otworzyć placówkę bankową?

Minimalna kwota inwestycji w placówkę partnerską VeloBanku to ok. 40 tys. zł, a jej dokładna wartość zależy m.in. od zakresu niezbędnego remontu. Franczyzobiorca inwestuje w zakup odpowiednich mebli, wyposażenia oraz sejfu i ubezpieczenia. Dużym udogodnieniem jest to, że partner nie inwestuje w sprzęt IT. Użyczamy mu go na zasadzie najmu, co znacząco obniża koszt inwestycji.

Na czym polegają obowiązki franczyzobiorców? Czy pracują w placówkach sami czy też raczej zatrudniają personel?

Idealny franczyzobiorca VeloBanku po rozpoczęciu współpracy z bankiem jest zaangażowany w prowadzenie biznesu, ma kontakt z zespołem, troszczy się o rozwój swoich ludzi, wyznacza cele, dba o efektywność działań i motywuje. Część partnerów aktywnie obsługuje klientów, wraz z zatrudnianymi doradcami. Część z nich, przy większej liczbie oddziałów, zatrudnia menadżerów do zarządzania placówką w danej lokalizacji. A niemal co piąty franczyzobiorca prowadzi więcej niż jedną placówkę. Największa „mini-sieć” na chwilę obecną to 6 placówek w zarządzaniu jednego partnera.

A na czym zarabiają franczyzobiorcy?

Franczyzobiorcy mają szeroką gamę produktów, których sprzedaż przekłada się na rentowność ich placówki. Średnie dochody zależą od miejscowości, w jakiej decydujemy się otworzyć własny biznes, wielkości oraz zaangażowania zatrudnionego zespołu. Jako VeloBank dostarczamy franczyzobiorcom wsparcie marketingowe oraz obsługę posprzedażową, która pomaga w realizacji celów biznesowych.

Rozmawiała Monika Wojniak-Żyłowska

 

WIZYTÓWKA VELOBANK

VeloBank należy do pierwszej dziesiątki największych banków w Polsce. Większość placówek działa w systemie partnerskim.

  • 69 placówek własnych
  • 107 placówek partnerskich
  • wysokość inwestycji od 40 tys. zł
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €