Alior Bank w nowej odsłonie
Komfort klienta przekłada się na biznes franczyzobiorcy – uważa Alior Bank, proponując nową aranżację wnętrz w placówkach partnerskich.
Alior Bank to doświadczony partner w sektorze franczyzy bankowej. Placówki partnerskie pod tą marką otwierane są od ponad 15 lat. Według informacji banku, ponad 70 proc. obecnych partnerów działa w sieci co najmniej 5 lat, a około 30 proc. z nich prowadzi więcej niż jedną placówkę.
Komfort klienta, biznes partnera
W trosce o komfort klientów bank postanowił zmodernizować przestrzeń w placówkach partnerskich, tak by dostosować ją do oczekiwań klientów i potrzeb partnerów. Nowoczesna przestrzeń ma być jasna i funkcjonalna. Powinna też sprzyjać swobodnej komunikacji i pozytywnie wpływać na jakość obsługi, zadowolenie klientów oraz komfort pracy zespołu. Nowa aranżacja przestrzeni ma także pozytywnie wpłynąć na biznes franczyzobiorców.
W nowej aranżacji wydzielono stanowiska doradców przegrodami, co ma zwiększyć komfort rozmów i pozwoli klientom poczuć się swobodniej. Jeśli układ lokalu na to pozwala, partnerzy mogą także stworzyć strefę konsultacji – przy biurku lub w osobnej sali. Ma to znaczenie zwłaszcza przy rozmowach o kredytach czy depozytach. W każdej placówce jest też poczekalnia z wygodną kanapą lub fotelami. Obok znajduje się stanowisko internetowe, które umożliwia samodzielne wykonanie podstawowych operacji. Całość dopełnia jasna kolorystyka wnętrza, która optycznie powiększa przestrzeń.
Alior Bank oferuje program dofinansowania, który pozwala obecnym franczyzobiorcom uzyskać zwrot 50 proc kosztów inwestycji, do kwoty 50 tys. zł. Środki można przeznaczyć na modernizację wnętrza – nowe wyposażenie, ergonomiczne stanowiska i lepszą organizację przestrzeni. Franczyzodawca zastrzega, że program nie służy sfinansowaniu zmiany lokalizacji, ale część partnerów traktuje remont jako dobry moment na relokację placówek. Jeśli placówka i tak musi być czasowo zamknięta na czas modernizacji, warto rozważyć jej przeniesienie w miejsce o większym potencjale biznesowym.
Korzyści dla nowych partnerów
Nowy standard wizualizacji placówek to według banku inwestycja w jakość obsługi i rozwój biznesu franczyzobiorców. Dzięki wsparciu banku partnerzy mogą działać w przestrzeni, która odpowiada nowoczesnym wymaganiom klientów i zapewnia lepszą efektywność operacyjną.
– Wizualizacja placówki to nie tylko zmiana wyglądu, ale realne wsparcie biznesu – mówi Sławomir Makowski, dyrektor Departamentu Sieci Zewnętrznych Alior Banku. – Lepsza organizacja przestrzeni to sprawniejsza obsługa, wyższa jakość kontaktu z klientem i w efekcie lepsze wyniki biznesowe.
Alior Bank celuje w mniejsze miejscowości, liczące między 15 a 30 tys. mieszkańców, w których z założenia nie otwiera własnych oddziałów. Dwustanowiskowa placówka partnerska Alior Banku ma średnio 45 mkw. Koszty otwarcia dzielą się między partnera i bank. Po stronie banku leży zakup i montaż elementów wizualizacji zewnętrznej i wewnętrznej, zakup zabezpieczeń platformy i sprzętu IT, systemu monitoringu placówki. Pokrywa też koszt pakietów promocyjnych czy materiałów reklamowych. Partner natomiast odpowiada m.in. za przygotowanie lokalu, zakup sejfu, systemu alarmowego oraz mebli. Szacowana minimalna kwota inwestycji partnera w placówkę banku to ok. 60 tys. zł.
WIZYTÓWKA ALIOR BANK
Sieć placówek bankowych. Placówki partnerskie są otwierane od ponad 15 lat.
- minimalna kwota inwestycji ok. 60 tys. zł
- powierzchnia placówki średnio 45 mkw.
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży finanse i bankowość
Bank Pekao S.A.
Placówki bankowe
DG - Inwest Broker Finansowy
Leasing, kredyty, faktoring
Dom Ubezpieczeniowy Spectrum
Multiagencje ubezpieczeniowe
Eurofinance
Multiagencje ubezpieczeniowe
Extrakantor.pl
Kantory wymiany walut
Generali
Agencje ubezpieczeniowe
Millennium Bank
Placówki bankowe
Monetia
Agencje płatnicze
Nest Bank
Placówki bankowe
PKO Bank Polski S.A.
Placówki bankowe
Quark Kantory Bitcoin
Kantory wymiany kryptowalut
Santander
Placówki bankowe
Santander Consumer Bank
Placówki bankowe
VeloBank
Placówki bankowe
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


