SNC: 70 nowych sklepów do końca roku

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Otwarcie 60 – 70 placówek, działających głównie na podstawie franczyzy, planuje do końca tego roku sieć dyskontów odzieżowych .

- Chcemy być obecni we wszystkich miastach powyżej 15 tys. mieszkańców. Jesteśmy zainteresowani lokalami o powierzchni użytkowej minimum 60 mkw., głównie w centrach miast. W przyszłości planujemy również ekspansję na rynek słowacki i węgierski – powiedział Supermarketowi Polska Jacek Starzyk, dyrektor marketingu SNC. Poszukiwane są lokalizacje na północy Polski, bowiem centralę i większość własnych sklepów SNC ma na terenie Małopolski i Górnego Śląska.

- Od licencjobiorcy oczekujemy atrakcyjnego lokalu i dysponowania kwotą minimum 60 tys. zł. To pokrywa koszt pierwszej partii towaru. Licencja jest bezpłatna. My zarabiamy jedynie na większych upustach – dodaje Supermarketowi Polska Starzyk.

SNC została założona w 1991 r., zaś w styczniu 2003 została przekształcona ze spółki cywilnej w jawną. Obecnie ma 185 lokali (w tym 23 własne), głównie w południowej Polsce.

Więcej: Supermarket Polska, kwiecień 2003

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €