Plany Burger Kinga

Odpowiedzialni za Burger Kinga
Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Rex Concepts jest masterfranczyzobiorcą Burger Kinga od 2022 roku – nie tylko w Polsce, ale także w Czechach i Rumunii. Oprócz Burger Kinga rozwija też brand Popeyes. W sumie Rex Concepts ma w zarządzaniu ponad 100 restauracji w wymienionych krajach. W ciagu roku wykonał spory skok, bo na początku 2024 lokali było 57.

Nowe otwarcia przełożyły się na obroty. W roku 2024 całkowita sprzedaż Rex Concepts wyniosła 79 mln euro. To niemal trzykrotny wzrost w porównaniu do 2023 roku. Ponad jedną czwartą tej kwoty stanowi sprzedaż osiągnięta przez markę Burger King w Polsce.

Dla kogo licencja?

Na rok 2025 Rex Concept ma równie ambitne plany. Po pierwsze chce znacznie zwiększyć przychody - do 149 mln euro. Po drugie – nadal chce intensywnie rozbudowywać sieci obu marek. 

– W sumie na wszystkich trzech rynkach zamierzamy otworzyć pond 60 nowych restauracji – zapowiada Jerzy Tymofiejew, CEO Rex Concepts. -–Zwłaszcza mocno chcemy przyspieszyć rozwój marki Popeyes.

Popeyes ma aktualnie w Polsce 11 restauracji, a do końca roku ta liczba ma wzrosnąć blisko trzykrotnie. Natomiast jeśli chodzi o Burger Kinga, tegoroczne plany zakładają wzrost sieci tylko o cztery lokale (do 35). 

– Jednak w kolejnych latach planujemy już wzrosty dwucyfrowe – zapewnia Jerzy Tymofiejew.

Generalnie do 2031 roku Rex Concept chce mieć w sumie 700 restauracji na wszystkich trzech rynkach. Co oznacza, że średnio rocznie musiałby uruchamiać 100 nowych lokali. Niestety, masterfranczyzodawca nie planuje udzielać licencji Burger Kinga indywidualnym przedsiębiorcom – choć przed laty ta marka miała na polskim rynku ofertę dla indywidualnych franczyzobiorców . 

– Na dziś nie planujemy udzielania indywidualnej franczyzy Burger Kinga na rynku polskim – mówi Jerzy Tymofiejew. – Owszem, model oparty na indywidualnej franczyzie funkcjonuje w innych krajach w Europie, np. w Niemczech, ale z mojego punktu widzenia wiąże się to z wieloma wyzwaniami, takimi jak utrzymanie jakości, spójności i standardów marki. Nasza długoterminowa strategia rozwoju marki Burger King w Polsce zakłada pełną kontrolę operacyjną w każdej z nowo otwieranych restauracji.

W planach na ten rok jest natomiast jeszcze dalszy rozwój oferty roślinnej w lokalach Burger Kinga. Dzięki współpracy z The Vegetarian Butcher, w ramach oferty plant-based Burger King oferuje roślinne wersje wielu swoich burgerów. Najnowszy to Plant-Based Bao Burger, który miał premierę w ubiegłym tygodniu.

 

WIZYTÓWKA BURGER KING

Międzynarodowa sieć restauracji z segmentu fast food. W Polsce rozwijana przez AmRest i Rex Concepts.

  • ok. 30 lokali zarządzanych prze Rex Concepts
  • ponad 40 lokali zarządzanych przez AmRest
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €