Ceramika tworzy sieć Rosenthal Cafe

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Nie mamy z góry założonych lokalizacji, np. że rozglądamy się tylko i wyłącznie za punktami przy głównych ulicach miast. Interesują nas też galerie centrów handlowych. Każdą propozycję będziemy rozpatrywać indywidualnie. – podkreśla w rozmowie z Nowościami Gastronomicznymi Tomasz Lis, dyrektor ds. operacyjnych w Ceramice, zajmujący się rozwojem sieci kawiarni. Osoba zainteresowana prowadzeniem Rosenthal Cafe powinna dysponować kapitałem założycielskim w wysokości 50 tys. zł. W zamian franczyzodawca dostarcza meble i akcesoria związane z prowadzeniem kawiarni. Firma ma zaprzyjaźnione przedsiębiorstwa, które wyposażają jej punkty w sprzęt gastronomiczny, kawę oraz artykuły wyposażenia wnętrz.

Ceramika prowadzi obecnie pięć Rosenthal Cafe: trzy w Poznaniu i po jednej we Wrocławiu i Katowicach. Do końca roku chce mieć 30 lokali. Ideą firmy jest połączenie kawiarni z minisklepem, w którym są sprzedawane eleganckie upominki z porcelany. Wymyślił ją Marian Andrzej Kareński – Tschurl, generalny przedstwaiciel marki Rosenthal w Polsce. pomysł spodobał się za granicą. Być może już niedługo powstaną Rosenthal Cafe we Włoszech czy Portugalii – powiedział Nowościom Gastronomicznym Tomasz Lis.

Więcej: Nowości Gastronomiczne, kwiecień 2003

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €