Nowa Rada Franczyzobiorców Żabki
Powołano nową Radę Franczyzobiorców Żabki na kolejną kadencję. Rada wyłaniana jest co dwa lata i pełni kluczową rolę we współpracy przedsiębiorców z centralą.
Piętnastoosobowa reprezentacja wszystkich franczyzobiorców zaczyna działanie z szerokimi planami rozwoju, skoncentrowanymi na dalszym doskonaleniu jakości obsługi klienta oraz efektywności funkcjonowania sklepów. Przewodniczącym Rady został Krzysztof Liegmann – franczyzobiorca Żabki prowadzący sklep w Warszawie od blisko trzech lat.
Rada Franczyzobiorców z długą tradycją
Rada Franczyzobiorców, działająca w sieci od 2011 roku, jest organem doradczym, którego zadaniem jest podejmowanie bliższej współpracy pomiędzy franczyzobiorcami a siecią, wspieranie rozwoju partnerskich relacji opartych na wzajemnym zaufaniu oraz wyjaśnianie trudnych sytuacji w drodze otwartego dialogu. Jej kluczowe cele to m.in. ochrona interesów społeczności franczyzobiorców, poprawa jakości obsługi, optymalizacja logistyki oraz wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań takich jak wydania sztukowe, czy zmiana awizacji dostaw. Kadencja Rady trwa dwa lata, a jej skład wyłaniany jest w drodze wyborów, w których franczyzobiorcy sami wskazują swoich reprezentantów.
Nowy przewodniczący Rady Franczyzobiorców
Krzysztof Liegmann, nowo wybrany przewodniczący Rady, stawia przed sobą ambitne cele, związane z dalszym wspieraniem franczyzobiorców w rozwoju ich biznesów.
– Jestem zaszczycony, że mogę pełnić tę funkcję. Moim celem jest dalsze umacnianie współpracy z franczyzobiorcami i wdrażanie nowych rozwiązań, które ułatwią im zarządzanie sklepami i poprawią jakość obsługi. Wspólnie z członkami Rady i zespołem Żabki będziemy dążyć do wdrażania innowacji i podnoszenia efektywności operacyjnej – mówi Krzysztof Liegmann.
Rola Rady Franczyzobiorców
W skład Rady Franczyzobiorców wchodzi 15 osób, reprezentujących wszystkie dwanaście regionów sprzedaży sieci Żabka, co zapewnia pełną reprezentację na poziomie krajowym.
– Rada Franczyzobiorców odgrywa fundamentalną rolę w strukturach Żabki. Działa na rzecz ochrony interesów społeczności franczyzobiorców, ale także tworzy przestrzeń do konstruktywnego dialogu i wymiany doświadczeń. Dzięki partnerstwu na linii franczyzobiorca – franczyzodawca, sieć Żabka zyskuje nowy, jeszcze lepszy wymiar – mówi Damian Rybak, dyrektor Departamentu Rozwoju i Wsparcia Franczyzobiorców Żabka Polska.
Reprezentanci działają w ramach sześciu grup roboczych: Techniczna, Mój klient, Finanse, Logistyka, IT oraz Rozwój. Każda z nich koncentruje się na kluczowych obszarach, niezbędnych do optymalizacji codziennego funkcjonowania sklepów.
Podsumowanie dotychczasowych działań Rady Franczyzobiorców
W 2024 roku Rada Franczyzobiorców Żabki uczestniczyła w ponad 110 projektach, obejmujących m.in. poprawę jakości obsługi klienta, optymalizację logistyki oraz wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych. Rada wzięła także udział w 562 spotkaniach online oraz 70 spotkaniach na żywo. Do największych sukcesów należy zaliczyć: cykliczne spotkania z franczyzobiorcami, wdrożenie nowego formularza zgłoszeń serwisowych oraz umożliwienie dostaw do sklepów pojedynczych sztuk towaru. Te działania wpłynęły na efektywność prowadzenia sklepów przez franczyzobiorców i optymalizację kosztów operacyjnych.
WIZYTÓWKA SIECI ŻABKA
Sieć sklepów convience.
- Kwota inwestycji: 5 tys. zł
- Firma szuka lokalizacji i zatowarowuje sklep franczyzobiorcy
- Franczyzobiorcy przechodzą szkolenia przed otwarciem sklepu i podczas prowadzenia biznesu
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży art. spożywcze i FMCG
Al.Capone
Sklepy z alkoholem
Ale Animale Polskie Sklepy Zoologiczne
Sklepy zoologiczne
Auchan
Sklepy spożywcze
Candy Pop
Sklepy ze słodyczami i przekąskami
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Chorten
Sklepy spożywcze
Czas na Herbatę
Sklepy z herbatą i akcesoriami
Delikatesy Centrum
Supermarkety spożywcze
Duży Ben Market Alkoholowy
Sklepy z alkoholem
Husse
Karma i produkty dla psów i kotów
Intermarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety spożywcze
Mistrz Piekarz
Przyczepy z pieczywem
Oskroba
Sklepy piekarnicze
Pierrot Woda Źródlana
Dystrybucja wody i napojów
Piko24
Sklepy autonomiczne
Polska Sieć Handlowa Lewiatan
Sklepy spożywcze
Stokrotka
Supermarkety spożywcze
Unikat Woda i Napoje
Dystrybucja wody i napojów
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Bank to biznes
Według Alior Banku przedsiębiorczość to najważniejsza cecha franczyzobiorcy bankowego.


