Sprawdzony model w rozwojowej branży.
Perfect Look Clinic to sieć salonów beauty, która już od 8 lat doskonali model biznesowy i dynamicznie rozwija się za pośrednictwem franczyzy oraz sieci własnej.
Stawiając na dobro klientki, wykonuje rocznie ponad ćwierć miliona zabiegów ze średnimi ocenami 4,9/5,0.
Czy po czerwonym oceanie da się spokojnie żeglować?
Liczba realizowanych w ramach Perfect Look Clinic i Perfect Laser (siostrzany koncept) zabiegów regularnie wzrasta. Założona w Lubinie na Dolnym Śląsku sieć opiera swój sukces nie o masę, lecz o jakość usług, cyfrowy model sprzedaży oraz budowanie retencyjnego portfela zadowolonych klientek.
Rynek usług kosmetycznych w Polsce jest konkurencyjny – operuje na nim nawet kilkadziesiąt tysięcy podmiotów. Są to jednak głównie firmy jednoosobowe, nierzadko specjalizujące się w danym typie procedur – Perfect Look Clinic oferuje kompleksową ofertę zabiegów na ciało i twarz, budując z klientkami trwałą relację. Lata pracy i miliony wykonanych w branży zabiegów pozwoliły Perfect Look Clinic na zbudowanie know-how, który powtarzalnie przyciąga do salonów ruch.
Jakość kluczem do rozpoznawalności, franczyza kluczem do szerokiego rynku.
„Mimo prężnie działających salonów własnych posiadanych przez spółkę, to franczyza jest dla nas sposobem na efektywne skalowanie biznesu, a dla naszych partnerów – franczyzobiorców – na stworzenie relatywnie szybko zyskownego mini-przedsiębiorstwa, które później sami mogą skalować. Aktualnie, dominujący w światowej franczyzie model współpracy dotyczy tzw. multibiorców. Również w Perfect Look Clinic zależy nam na takich partnerach – poszukujemy przedsiębiorców, którzy chcą z nami mieć dwa, trzy, a nawet cztery salony. To generuje korzyści dla obydwu stron.” mówi współzałożycielka spółki, Aleksandra Wojciechowska-Staszczyk.
Nakłady inwestycyjne.
Inwestycja w zapoczątkowanie swojego biznesu beauty w tym modelu jest możliwa do zrealizowania przy dość ograniczonych wydatkach. Minimalne nakłady na otwarcie salonu to około 100 000 PLN. Koszt ten należy zwiększyć o przystosowanie lokalu, ale i tutaj spółka wspiera franczyzobiorców pozyskując ciekawe lokale bezpośrednio od właścicieli i podnajmując je do swoich partnerów.
„To nowy kierunek, który obejmujemy, stawiając na piedestale dwa cele – dobro klientek oraz sukces franczyzobiorców” dodaje Aleksandra Wojciechowska-Staszczyk.
Rentowne zabiegi generują szybki zwrot z inwestycji.
„Po okresie rozpędu salon może generować zyski nawet 25-35 tys. zł miesięcznie, średnio wyniki finansowe salonów w sieci nie spadają po pierwszym roku poniżej 10 tys. zł. Salony, które nie generują zysku po pierwszych dwunastu miesiącach działalności zdarzają się sporadycznie, wtedy takiej placówce poświęcamy jeszcze więcej uwagi, kierując sprzedaż na trajektorię wzrostową.” mówi Joanna Nowacka, Menadżer ds. Rozwoju Biznesu.
Pełne wsparcie – franczyzobiorca w centrum uwagi.
Optymistyczne parametry finansowe inwestycji są możliwe dzięki wysokiemu stopniowi pomocy, którego franczyzodawca udziela swoim partnerom – dotyczy ona zarówno sprzedaży, szkoleń, jak i zarządzania ofertą produktową i kontrolą jakości. Poza wszelkimi potrzebnymi narzędziami do prowadzenia z sukcesem salonu oraz realizacji rekrutacji i zarządzania kadrami, franczyzodawca dostarcza także regularne przychody do salonów za pośrednictwem sprzedaży realizowanej przez sklep internetowy spółki oraz sieć swoich partnerów – rozpoznawalnych w całej Polsce podmiotów z branży prezentów, kafeterii oraz benefitów pracowniczych.
Kontakt do działu rozwoju biznesu Perfect Look Clinic:
Celem zapoznania się z ofertą oraz detalami nt. prowadzenia salonu Perfect Look Clinic i Perfect Laser spółka zaprasza na cyklicznie realizowane webinary, na które zapisać się mogą Państwo na stronie: franczyza-plc.pl.
Istnieje także możliwość bezpośredniego kontaktu telefonicznego:
Joanna Nowacka
Menadżer ds. Rozwoju Biznesu
Perfect Look Clinic
+48 691 728 980
joanna.nowacka@perfectlook.clinic
Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do właściela marki Perfect Look Clinic.
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży beauty i fitness
Body Evolution
Studia modelowania sylwetki
Depilacja.pl
Salony depilacji laserowej
DepilConcept
Salony depilacji laserowej
EMS FitFactory
Studia treningu EMS
Estetic Point
Kliniki medycyny estetycznej
F45 Training
Kluby fitness/siłownie
Fit+
Kluby fitness/siłownie
Fituro
Kluby fitness/siłownie
Gentlemen Barber Shop
Salony barberskie
Haircut Express
Salony fryzjerskie
In.Time
Studia treningu EMS
Jasmine Oriental Massage & Spa
Salony masażu orientalnego
Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Nano Gym
Kluby fitness/siłownie
Orient Massage & Thai Organic
Salony masażu orientalnego
Paradise Studio Solarium
Solaria
PILAT3S
Studia pilates
Platinum Active EMS
Studia treningu EMS
Studio Figura
Studia modelowania sylwetki
Studio Synergy
Studia treningu EMS
Świat Podologii
Centra podologiczne
Thai Bali Spa
Salony masażu tajskiego
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Xtreme KiDS
Sale zabaw dla dzieci
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Bank to biznes
Według Alior Banku przedsiębiorczość to najważniejsza cecha franczyzobiorcy bankowego.


