ALE ANIMALE - Polskie Sklepy Zoologiczne
Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się siecią specjalistycznych sklepów zoologicznych.
Naszą misją jest edukacja dotycząca właściwej opieki nad zwierzętami oraz dostarczanie ich opiekunom produktów najwyższej jakości podnoszących poziom życia wszystkich pupili.
Ale Animale to sieć o solidnych fundamentach założona 2015 roku, prowadzona przez zespół
z długoletnim doświadczeniem branżowym oraz biznesowym. Zoptymalizowany model kosztowy oraz udział w silnej grupie zakupowej pozwalają połączyć atrakcyjność cenową oferty z wysoką dochodowością formatu. W sklepach grupy, klienci znajdą bogaty wybór artykułów dla zwierząt domowych, który dla zachowania atrakcyjności jakościowo- cenowej jest dynamicznie aktualizowany. Placówki handlowe nie są właściwym miejscem do bytowania zwierząt dlatego w naszych sklepach nie prowadzimy ich sprzedaży.
Oferta sieci zaskakuje innowacjami z dziedziny szeroko pojętej opieki nad zwierzętami, hołdując jakości produktów żywieniowych i pielęgnacyjnych. Pozwala to na jej wyróżnienie na tle standardowej oferty dyskontów, supermarketów oraz innych sieci zoologicznych. Wszyscy bardziej konserwatywni klienci znajdą w Ale Animale także wszystkie rynkowe hity dostępne często w atrakcyjnych promocjach.
Jeśli jesteś miłośnikiem zwierząt i chciałbyś połączyć swoja pasję z biznesem, Ale Animale jest idealnym wyborem dla Ciebie.

Zasady współpracy
W proponowanym formacie franczyzy depozytowej to Ty jesteś właścicielem lub najemcą lokalu, a my go wyposażamy i zatowarowujemy. Następnie powierzamy Ci prowadzenie sprzedaży przy naszym pełnym wsparciu biznesowym i marketingowym. Na koniec okresu rozliczeniowego wystawiasz nam fakturę za Twój serwis sprzedażowy, której wartość ma za zadanie pokryć Twoje koszty i wygenerować zysk.

Zapewniamy
- Pełne wsparcie merytoryczne i analityczne podczas wyboru miejsca prowadzenia biznesu oraz negocjacji warunków najmu lokalu.
- Indywidualną analizę biznesową przedsięwzięcia opartą na sprawdzonych modelach.
- Zbiór metod i zasad prowadzenia profesjonalnego i dochodowego sklepu zoologicznego zebranych w przejrzysty podręcznik franczyzobiorcy.
- Szkolenie teoretyczne i praktyczne podczas procesu otwierania sklepu oraz stałą opiekę po otwarciu, a także cykliczne szkolenia produktowe prowadzone przez producentów.
- Konkurencyjną i atrakcyjną ofertę przyciągającą klientów zarówno jakością jak i ceną.
- Zestaw narzędzi marketingowych w tym między innymi całoroczny cykl konsumenckich programów promocyjnych oraz reklam promujących sklepy Ale Animale.
- Narzędzia cyfrowe promujące miejsce sprzedaży i ofertę sklepu oraz wspierające sprzedaż, m.in. Aplikacja Lojalnościowa Ale Animale oraz przyjazny i prosty system obsługi klienta.
- Przejrzysty system rozliczeń prowadzony dla Ciebie przez dedykowanego opiekuna indywidualnym zestawieniem wyników rozwoju Twojego biznesu.

Oczekujemy
- Gotowości do prowadzenia własnej działalności gospodarczej.
- Przedsiębiorczości – to cecha niezbędna w handlu.
- Empatii do zwierząt – to cecha, która łączy wszystkich miłośników czworonogów.
- Chęci i zdolności do kierowania niedużym zespołem.
- Umiejętności budowania relacji z klientem.
- Zaangażowania, optymizmu i motywacji do pracy.
- Podstawowej znajomości obsługi komputera.
- Minimalnego wkładu finansowego uzgadnianego indywidualnie w zależności od wartości zatowarowania (10 – 30 tys.).
- Odbycia szkolenia wprowadzającego.

Otwórz swój sklep Ale Animale w pięciu krokach
- Wypełnij poniższy formularz, a my skontaktujemy się z Tobą i umówimy na spotkanie online.
- Poznajmy się lepiej podczas pierwszego spotkania gdzie przedstawimy Ci Ale Aniamle
w szczegółach i omówimy zasady współpracy. - Przygotujmy wspólny biznes poprzez analizę dostępnych lokalizacji i wykonanie symulacji biznesowych.
- Podejmijmy decyzję o dwustronnej współpracy w oparciu o pozytywny wynik analizy podpisując umowę. W tym etapie założysz swoją działalność i pozyskasz lokal gdzie otworzymy Twój Sklep.
- Zacznij zarabiać! W tym etapie przygotujemy sklep oraz Ciebie do profesjonalnej obsługi klienta i wspólnie go otworzymy.

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do właściela marki Ale Animale.
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży art. spożywcze i FMCG
Al.Capone
Sklepy z alkoholem
Auchan
Sklepy spożywcze
Candy Pop
Sklepy ze słodyczami i przekąskami
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Chorten
Sklepy spożywcze
Czas na Herbatę
Sklepy z herbatą i akcesoriami
Delikatesy Centrum
Supermarkety spożywcze
Duży Ben Market Alkoholowy
Sklepy z alkoholem
Husse
Karma i produkty dla psów i kotów
Intermarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety spożywcze
Mistrz Piekarz
Przyczepy z pieczywem
Oskroba
Sklepy piekarnicze
Pierrot Woda Źródlana
Dystrybucja wody i napojów
Piko24
Sklepy autonomiczne
Polska Sieć Handlowa Lewiatan
Sklepy spożywcze
Stokrotka
Supermarkety spożywcze
Unikat Woda i Napoje
Dystrybucja wody i napojów
Żabka
Sklepy typu convenience
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Bank to biznes
Według Alior Banku przedsiębiorczość to najważniejsza cecha franczyzobiorcy bankowego.


