Logo Star na stacjach Orlenu?

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Część stacji otrzyma logo Orlen - dowiedziała się Stacja Benzynowa.

- Co do pozostałych, prace trwają. Jedną z opcji jest logo Star, ale nie ma jeszcze żadnych zobowiązujących decyzji w sprawie drugiego brandu - zastrzegła Beata Karpińska z PKN-u. Logo ma być dobierane w zależności od przyporządkowania stacji do konkretnej klasy.

Stacje u naszych zachodnich sąsiadów podzielone są na kilka klas. Pierwsza, najwyższa, oferuje wysoką jakość i poziom cenowy. Według informacji Stacji Benzynowej, Orlen chciałby znaleźć się w drugiej klasie, zwłaszcza pod względem jakościowym. Cenowo koncern chce zejść do kategorii trzeciej. Nie wszystkie placówki zakwalifikują się do jednej grupy. Stacje mogą być więc w różnych klasach. Zależnie od klas, placówki będą działać pod różnymi brandami. Jak się okazuje, Niemcy przywiązują dużą wagę do marki. Ostrzega przed tym Sigrid Pook, menedżer BTG Minden, stowarzyszenia zrzeszającego niemieckie stacje i myjnie.

- Orlen może napotkać trudności z wchodzeniem na rynek, bo logo z orłem jest tu zupełnie nieznane - wyjaśnił Pook Stacji Benzynowej. Część ekspertów zapewnia jednak, że niemieckich klientów przede wszystkim interesować będzie wysoka jakość produktów i usług. Zmiana marki na 494 przejętych od BP obiektach ma nastąpić do końca 2003 roku.

Więcej: Stacja Benzynowa, maj 2003 rok, nr 5, str.6
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €