Franczyza w edukacji
SmartyKids poszukuje franczyzobiorców, którzy chcą poprowadzić własny biznes edukacyjny.
SmartyKids Polska jest częścią międzynarodowej sieci dziecięcych centrów edukacyjnych, posiadającej ponad 350 placówek w ponad 13 krajach na całym świecie. Pierwsze centra w Polsce marka otworzyła w Krakowie i Katowicach.
– Oferujemy unikalne, autorskie kursy dostosowane do różnych grup wiekowych – informuje Georgii Rozov, dyrektor ds. franczyzy SmartyKids.
Wśród zajęć oferowanych przez SmartyKids jest arytmetyka mentalna dla dzieci w wieku 4–12 lat, SmartyMath – dla dzieci w wieku 3–6 lat oraz język angielski A1 dla dzieci w wieku 7–12 lat.
– Każdy kurs łączy innowacyjne podejście oparte na zabawie ze sprawdzonymi praktykami edukacyjnymi. Zajęcia są interaktywne, z elementami grywalizacji i prowadzone w małych grupach, co zapewnia skuteczność i przyjemność – mówi Georgii Rozov. – Dzieci nie tylko się uczą, ale również rozwijają umiejętności poznawcze, pewność siebie i chęć do nauki.
Zmotywowany franczyzobiorca
SmartyKids poszukuje zmotywowanych osób, które chcą prowadzić własny biznes edukacyjny. Centra SmartyKids mogą działać zarówno w dużych metropoliach, jak i mniejszych miastach. W Polsce marka chce być obecna już w miejscowościach liczących od 30 tys. mieszkańców. W większych miastach franczyzobiorca otrzyma wyłączność na określony obszar.
To od partnera zależy, jak będzie prowadził swoje centrum. Wielu franczyzobiorców na początku samodzielnie prowadzi zajęcia, co pomaga im lepiej zrozumieć metodykę i zbudować bliższe relacje z rodzicami i dziećmi. Gdy centrum się rozwija, zazwyczaj zatrudniają nauczycieli i koncentrują się na zarządzaniu, marketingu i rozwoju biznesu. Obie ścieżki są możliwe – wszystko zależy od preferencji i celów partnera.
– Rekomendowanym modelem jest prowadzenie stałego centrum edukacyjnego, co buduje silną rozpoznawalność marki i zaufanie rodziców. Jednak franczyzobiorcy mogą również rozpocząć zajęcia w wynajętych salach, szkołach czy domach kultury, szczególnie na początku, zanim otworzą własną dedykowaną placówkę, przy zachowaniu określonych wymagań marki – mówi Georgii Rozov.
Bezpieczna okolica
Lokal, w którym otworzymy centrum SmartyKids powinien znajdować się w bezpiecznej, rodzinnej okolicy, blisko szkół, osiedli mieszkaniowych lub w miejscach dobrze widocznych i łatwo dostępnych. Jak informuje franczyzodawca, całkowity budżet potrzebny na początek mieści się w przedziale 10 - 15 tys. euro. Ta kwota obejmuje remont i adaptację lokalu, wyposażenie, materiały edukacyjne, opłatę wstępną oraz działania marketingowe i promocyjne na start.
SmartyKids zapewnia m.in. szkolenia wstępne i bieżące dla franczyzobiorców i nauczycieli, wsparcie biznesowe i marketingowe oraz dostęp do gotowych materiałów graficznych, dostęp do interaktywnej platformy online – wykorzystywanej zarówno na zajęciach, jak i w domu, regularne aktualizacje programów nauczania, stałe konsultacje i mentoring ze strony zespołu franczyzowego.
– Centrum SmartyKids zazwyczaj staje się rentowne przy około 30–40 zapisanych dzieciach, w zależności od lokalnych kosztów – dodaje Georgii Rozov. – Wraz ze wzrostem renomy i poleceniami rodziców liczba uczniów systematycznie rośnie.
WIZYTÓWKA SMARTYKIDS
Międzynarodowa sieć dziecięcych centrów edukacyjnych. Oferuje zajęcia dla dzieci w wieku 4-12 lat.
Franczyzobiorcy otrzymują:
- kompleksowe szkolenie wstępne obejmujące operacje biznesowe, produkty i usługi, aby zapewnić płynny start;
- wyłączność w regionie;
- wsparcie operacyjne;
- bieżącą pomoc w zarządzaniu, logistyce i codziennych operacjach w celu optymalizacji wydajności;
- projektowanie, branding i materiały edukacyjne;
- materiały reklamowe i edukacyjne, wizualizacje cyfrowe (np. treści w mediach społecznościowych i broszury) oraz projekty brandingu wnętrz;
- szkolenia marketingowe – wskazówki ekspertów dotyczące zwiększania bazy klientów poprzez strategiczne połączenie kanałów reklamowych online i offline;
SmartyKids w liczbach
- ponad 350 placówek w ponad 13 krajach
- kwota inwestycji 10-15 tys. euro
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży edukacja
Abakus Europe
Kursy rozwoju umysłu u dzieci
Akademia Młodych Sportowców
Zajęcia sportowe dla dzieci
Akademia Pamięci
Treningi pamięci
AMAkids Polska
Kursy rozwoju umysłu u dzieci
Best Brain
Kursy rozwoju umysłu u dzieci
Brazilian Soccer Schools
Szkoły piłkarskie dla dzieci
EarlyMath
Szkoły matematyki
Early Stage
Szkoły języka angielskiego
Edu3Dkacja
Zajęcia edukacyjne projektowania i drukowania 3D
Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego
Emotka
Zajęcia w zakresie inteligencji emocjonalnej
Galileusz
Kursy maturalne, ósmoklasisty, korepetycje
Giganci Programowania
Zajęcia z programowania dla dzieci i młodzieży
IQ UP!
Kursy rozwoju umysłu u dzieci
Kids&Us
Szkoły języka angielskiego
KnockKnock
Zajęcia z majsterkowania dla dzieci
La Mancha
Szkoły języka hiszpańskiego i portugalskiego
Lingotot
Szkoły języka angielskiego
MałyInżynier.pl
Zajęcia z robotyki i eksperymentów
MathRiders Polska
Szkoły matematyki
Matplus - matematyka dla dzieci 4-15 lat
Szkoły matematyki
Restart
Warsztaty malarskie dla dzieci i dorosłych
Socatots
Zajęcia sportowe dla dzieci
Verbatoria
Centra kreatywności dla dorosłych i dzieci
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Bank to biznes
Według Alior Banku przedsiębiorczość to najważniejsza cecha franczyzobiorcy bankowego.

