Biznes dobrze ułożony
Łatwy start i szybki zwrot z inwestycji to zdaniem przedstawicieli sieci DDD najważniejsze atuty tej franczyzy.
DDD Dobre Dla Domu to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na rynku wykończenia i wyposażenia wnętrz. To firma wyspecjalizowana w segmencie podłóg, drzwi i akcesoriów ze średniej oraz wyższej półki cenowej. Paweł Soroka, dyrektor działu wsparcia sprzedaży DDD Dobre Dla Domu, przekonuje, że 2025 rok to dobry moment na inwestycję w tę franczyzę.
- Z roku na rok rośnie zapotrzebowanie na wysokiej jakości produkty do wykończenia wnętrz, a coraz bardziej świadomi i wymagający klienci chętniej sięgają po rozwiązania i produkty premium, czyli asortyment z naszej oferty - wyjaśnia Paweł Soroka.
Własny sklep z podłogami
Optymalna lokalizacja na salon DDD Dobre Dla Domu to miasto powyżej 20 tys. mieszkańców. Przyszły franczyzobiorca tej marki powinien dysponować kwotą 70-100 tys. zł, w zależności od wielkości lokalu i kosztów zatowarowania.
- Wysoka efektywność działania pozwala osiągnąć zysk już po kilku miesiącach, a najskuteczniejsi partnerzy odnotowują zwrot z inwestycji w ciągu roku. To sprawia, że nasza franczyza jest opcją dla osób szukających rentownego biznesu - mówi Paweł Soroka.
Jako jeden z największych atutów sieci Paweł Soroka wymienia wszechstronne wsparcie dla nowych franczyzobiorców. Przyszli partnerzy nie muszą martwić się ani o lokalizację, ani o wystrój salonu, gdyż firma pomaga w wyborze najlepszego miejsca i zapewnia profesjonalny projekt wnętrza. Co więcej, koszty aranżacji i wyposażenia są w pełni pokrywane przez centralę. Specjaliści DDD koordynują także proces otwarcia, aby wszystko przebiegło sprawnie i zgodnie z planem.
- Oferta każdego salonu DDD jest starannie dostosowana do lokalnych potrzeb klientów. Dzięki analizie sprzedaży z innych sklepów w Polsce rekomendujemy produkty, które mają największy potencjał w danej lokalizacji. To kluczowy czynnik zwiększający sprzedaż i zadowolenie klientów - wyjaśnia Paweł Soroka.
Partner DDD może również liczyć na wsparcie centrali w przygotowaniu i realizacji skutecznej kampanii marketingowej otwarcia sklepu. Firma partycypuje także w kosztach kampanii. W ramach wsparcia biznesowego DDD Dobre Dla Domu oferuje dobre warunki handlowe wynegocjowane bezpośrednio z producentami oraz szeroką ofertę produktów na wyłączność dla sieci DDD. Dzięki programom szkoleń, franczyzobiorcy pozyskują kompetencje z zakresu sprzedaży, handlu, informacji o produktach. Firma certyfikuje również montażystów pracujących dla partnerów DDD. Rentowności biznesu franczyzobiorca pilnuje przy pomocy narzędzi analitycznych oraz wewnętrznej platformy wymiany wiedzy i doświadczeń.
Więcej informacji:
Paweł Soroka
tel: 696 026 320
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży dom i ogród
Aflamo
Salony z kominkami
Bricomarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety dom i ogród
Carré Blanc
Sklepy z ręcznikami i pościelą
Dr Materac
Sklepy z wyposażeniem sypialni
Homla
Sklepy z artykułami wyposażenia wnętrz
Horizon Estate
Biura nieruchomości
Jesion Inwestycje
Urządzanie wnętrz
Komandor
Szafy, garderoby, kuchnie oraz meble na wymiar
Komfort
Sklepy z podłogami i drzwiami
Krishome
Sklepy ze stolarką okienną
PSB Mrówka
Sklepy DIY
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Bank to biznes
Według Alior Banku przedsiębiorczość to najważniejsza cecha franczyzobiorcy bankowego.

