Xtreme Fitness Gyms otworzył pierwszy klub w Warszawie
Nowy obiekt przy ul. Cybernetyki 10 to 125. klub sieci. Otwarcie w stolicy wpisuje się w szerszy plan wejścia marki do największych polskich miast.
Dotychczas firma koncentrowała się na mniejszych i średnich miastach do 100 tys. mieszkańców. Warszawa, po Poznaniu, to kolejna duża aglomeracja, w której powstał klub pod szyldem Xtreme Fitness Gyms. Jeszcze w tym roku mają zostać uruchomione kolejne lokalizacje w stolicy, a także nowe placówki w Krakowie i we Wrocławiu.
– Zaczynaliśmy od mniejszych miejscowości, tam gdzie dostęp do fitnessu był ograniczony. Teraz weszliśmy do Warszawy. To ważny moment w rozwoju sieci – mówi Łukasz Dojka, założyciel i współwłaściciel Xtreme Fitness Gyms.
Nowy klub mieści się w biznesowej części Mokotowa, w sąsiedztwie biur i osiedli mieszkaniowych. Działa w modelu franczyzowym.
– Jesteśmy już obecni w każdym województwie w Polsce. To pierwszy klub w Warszawie, ale nie ostatni. Jeszcze w tym roku planujemy otworzyć trzy kolejne w stolicy – zapowiada Łukasz Dojka. – Do końca roku przekroczymy 160 klubów. Wchodzimy na coraz wyższe obroty, jeśli chodzi o ekspansję.
Otwarcie pierwszego klubu w Warszawie odbyło się 18 września i przyciągnęło setki gości. Od godziny 11:00 trwał dzień otwarty – z bezpłatnymi treningami, zajęciami grupowymi, konsultacjami dietetycznymi i pomiarami składu ciała. W programie były m.in. 10X Training, Kickboxing/Shape Bikini, Pump, High Heels oraz joga. Uczestnicy mogli też poznać ofertę klubu i przetestować sprzęt.
O godzinie 17:00 rozpoczęła się część oficjalna – z przecięciem wstęgi, toastem, fit tortem i konkursami z nagrodami. Klub od pierwszych godzin zapełnił się klientami, co – według organizatorów – było potwierdzeniem potencjału lokalizacji.
Franczyzobiorca z doświadczeniem w branży
Za warszawską placówką stoi Hubert Wasilewski – trener personalny z 17-letnim doświadczeniem w branży. Dla niego to nie tylko debiut jako przedsiębiorcy, ale także realizacja wieloletniego celu zawodowego.
– Od 17 lat jestem trenerem personalnym. Własny klub to było moje marzenie od wielu lat – mówi Hubert Wasilewski. – Po dokładnym researchu zdecydowałem się na franczyzę Xtreme Fitness Gyms, bo tu wszystko jest poukładane, rzeczowe, klarowne i jasne.
Lokalizacja na warszawskim Mokotowie nie był przypadkowym wyborem.
– Tutaj mieszkam i pracuję. Kiedy przedstawiono mi ofertę lokalu, nie miałem wątpliwości. Okolica ma ogromny potencjał – są tu biurowce, osiedla mieszkalne, nowe inwestycje. Analiza rynku pokazała, że ta część Mokotowa potrzebuje czegoś nowego – tłumaczy.
Hubert Wasilewski nie zamierza zrezygnować z pracy trenera. Jak mówi, klub prowadzi osobiście i codziennie można go tam spotkać.
– Nie tylko jestem trenerem personalnym, ale też menadżerem tej siłowni. Można przyjść, zapytać, przetestować. Zapraszam serdecznie.
Zapowiada też, że w planach ma kolejne kluby w Warszawie.
Od małych miast po metropolie
Strategia Xtreme Fitness Gyms od początku opierała się na rozwijaniu klubów w mniejszych i średnich miastach – często tam, gdzie dostęp do nowoczesnych siłowni był ograniczony.
– Od początku stawialiśmy na mniejsze miejscowości, miasta powiatowe – tam, gdzie tych klubów było zdecydowanie za mało. To nadal nasz główny kierunek rozwoju, ale teraz wchodzimy też do dużych miast. Obecnie mamy 125 klubów, celem jest osiągnięcie ponad 160 lokalizacji do końca tego roku, a docelowo 750 – do 2030 roku – mówi Łukasz Dojka.
Sieć przygotowuje się także do wejścia na rynki zagraniczne. Jak zapowiada Xtreme Fitness Gyms planuje ekspansję w Czechach, na Słowacji i w Rumunii.
– To kraje, które bierzemy pod uwagę w pierwszej kolejności naszej ekspansji zagranicznej – mówi.
Jednocześnie rozwijany jest model Xtreme Kids – klubów fitness dla dzieci. Obecnie działa pięć takich lokalizacji. Sieć przyjmuje zgłoszenia od kolejnych partnerów.
– To superprojekt, z którego jestem bardzo dumny. Działa w modelu franczyzowym. Ponad 30 franczyzobiorców już czeka na swoje otwarcia. Do końca roku planujemy od siedmiu do 10 kolejnych placówek – zapowiada Łukasz Dojka.
Firma testuje też nowy kierunek – wolnostojące obiekty „stand-alone”, budowane od podstaw specjalnie pod potrzeby siłowni.
– Podpisaliśmy umowę na pierwszy taki projekt. To będzie budynek wolnostojący, zaprojektowany od samego początku z myślą o klubie fitness. Powstanie pod koniec przyszłego roku, w Małopolsce – mówi Łukasz Dojka.
W przyszłości Xtreme Brans planuje łączenie różnych funkcji w jednym obiekcie.
– Wyobrażam sobie miejsce, w którym zostawiamy dziecko na urodzinach albo zajęciach, a sami idziemy na trening. Albo ćwiczymy razem. Całość – w jednym obiekcie, w duchu wellbeing. To kierunek, w którym chcemy się rozwijać – dodaje.
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży beauty i fitness
Body Evolution
Studia modelowania sylwetki
Depilacja.pl
Salony depilacji laserowej
DepilConcept
Salony depilacji laserowej
EMS FitFactory
Studia treningu EMS
Estetic Point
Kliniki medycyny estetycznej
F45 Training
Kluby fitness/siłownie
Fit+
Kluby fitness/siłownie
Fituro
Kluby fitness/siłownie
Gentlemen Barber Shop
Salony barberskie
Haircut Express
Salony fryzjerskie
In.Time
Studia treningu EMS
Jasmine Oriental Massage & Spa
Salony masażu orientalnego
Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Nano Gym
Kluby fitness/siłownie
Orient Massage & Thai Organic
Salony masażu orientalnego
Paradise Studio Solarium
Solaria
Perfect Look Clinic
Salony kosmetyczne
PILAT3S
Studia pilates
Platinum Active EMS
Studia treningu EMS
Studio Figura
Studia modelowania sylwetki
Studio Synergy
Studia treningu EMS
Świat Podologii
Centra podologiczne
Thai Bali Spa
Salony masażu tajskiego
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Bank to biznes
Według Alior Banku przedsiębiorczość to najważniejsza cecha franczyzobiorcy bankowego.


