Leclerc wchodzi we franczyzę

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
- Nasza propozycja jest odpowiedzią na postępującą w Polsce koncentrację handlu i produkcji żywnosciowej. Pozwala niezależnym handlowcom utrzymać się na rynku i stawić czoła potężnej konkurencji międzynarodowych sieci i uniknąć wyeliminowania - powiedział Supermarketowi Polska jeden z dyrektorów E.Leclerc.

Od franczyzobiorców sieć E.Leclerc oczekuje możliwości uruchomienia marketu lub sklepów branży ogólnospożywczej o powierzchni sprzedaży min. 1000 mkw., z potencjałem rozbudowy do 2000 mkw. oraz respektowania reguł sieci, z których najważniejsza jest polityka najniższych możliwych cen sprzedaży ("zasada: kupić taniej, aby sprzedać taniej").

Więcej: Supermarket Polska, maj 2003, nr 5, str.8

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €