Znamy plan najważniejszych targów franczyzowych w Polsce!
Świat franczyzy w Polsce już wkrótce znów wstrzyma oddech – zbliżają się Targi Franczyza 2025 – to najważniejsze i najbardziej elitarne wydarzenie tego typu w naszym regionie.
23 i 24 października w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie będzie można odwiedzić ponad 100 wystawców, poznać ich oferty i zacząć nową przygodę z biznesem, poszerzyć dotychczasową działalność, albo po prostu bliżej zapoznać się ze światem szans, które daje rynek franczyzowy.
Targi Franczyza 2025 dają nie tylko okazję do bezpośredniego kontaktu z takimi markami jak np. Żabka, McDonald's, Carrefour czy Xtreme Fitness Gyms, ale także szansę na zdobycie konkretnej wiedzy o rynku franczyzowym. Organizatorzy zapewniają bogaty program wykładów i seminariów.
Targi w czwartek, 23 października o 10:30 otworzy prelekcja Michała Wiśniewskiego, prezesa Franchising.pl, doradcy we franczyzie z wieloletnim doświadczeniem, który opowie o tym, na czym polega franczyza i jak wybrać swój pomysł na biznes.
Od 11:30 słuchacze dowiedzą się o podstawach marketingu: Marketing to tlen – poznaj tajemnicę biznesu, który przynosi przychód już od dnia otwarcia, głos zabierze Marcin Nowak, dyrektor marketingu Xtreme Brands (Xtreme Fitness Gyms, Xtreme KiDS). Bardzo ważny punkt pierwszego dnia Targów Franczyza 2025 to #DobrzeMiećŻabkę, potencjalni franczyzobiorcy dowiedzą się, na czym polega jeden z najbardziej popularnych modeli franczyzowych w Polsce, czyli współpraca ze znaną każdemu marką sklepów Żabka – początek od 12:15. Prelegentami będą Justyna Bacajewska, kierowniczka rozwoju franczyzy zona północ i Artur Ziętkiewicz, kierownik rozwoju franczyzy zona południe. Dalsza część czwartkowej części targów to trzy debaty z udziałem panelistów doświadczonych w biznesie w branżach: gastronomicznej, finansowej oraz beauty & fitness. Paneliści będą dyskutować o szansach i wyzwaniach – z pewnością nie zabraknie ciekawych i inspirujących historii ze świata franczyzowego biznesu.
13:00: Gotowy biznes, zero ryzyka? Prawdy i mity o franczyzie gastronomicznej
Panel dyskusyjny z udziałem franczyzobiorców i franczyzodawców z branży gastronomicznej.
13:45: Franczyza w finansach: zaufanie, budowa relacji i narzędzia wsparcia.
Panel dyskusyjny z udziałem franczyzobiorców i franczyzodawców z branży finansów i nieruchomości.
14:30: Franczyza w beauty & fitness: Z pasji czy kalkulacji. Na ile ważne jest zaangażowanie właściciela, a na ile sprawdzone metody działania?
Panel dyskusyjny z udziałem franczyzobiorców i franczyzodawców z branży urody i sportu.
Prawo – Handel – Edukacja – Zmiany na rynku – Odpowiedni wybór franczyzobiorcy
Powyższe tematy będą przyciągać uwagę uczestników drugiego dnia targów, 24 października. Oprócz tego organizatorzy zapraszają na uroczyste wręczenie nagród wyróżnionym franczyzobiorcom. – Sukces na rynku franczyzowym nie spada z nieba – mówi Michał Wiśniewski, prezes Franchising.pl. Poprzedzony jest ciężką pracą i dobrą organizacją, na które to czynniki składa się dobra współpraca pomiędzy marką a klientem – dodaje.
Drugi dzień targów rozpocznie o 10:30 prawnik, ekspert Franchising.pl, Michał Skubiszewski, opowiadając o aspektach prawnych rynku – co zawiera umowa franczyzowa i jakie ma najważniejsze postanowienia. 11:30 to początek wręczenia nagród Top Franczyzobiorca, już o 12:15 panel dyskusyjny z udziałem przedstawicieli branży handlowej pod tytułem Franczyza w retailu: jak działać efektywnie? Tego dnia odbędą się jeszcze dwa panele dyskusyjne poprzedzone prelekcją Filipa Puchalskiego, commercial director Xtreme Brands (Xtreme Fitness Gyms, Xtreme Kids). 13:45: Franczyza w edukacji: Na jakie programy rozwojowe jest popyt? Panel dyskusyjny z udziałem franczyzobiorców i franczyzodawców z branży edukacji, 14:30: Trendy w usługach: jak koncepty franczyzowe dostosowują się do zmian na rynku: panel dyskusyjny z udziałem franczyzobiorców i franczyzodawców z branży usług.
Bilety na wydarzenie można kupić pod adresem https://bilet.franczyza.pl/ – cena w przedsprzedaży wynosi 50 proc. taniej. W cenie biletu znajduje się także roczna subskrypcja magazynu “Własny biznes FRANCHISING”.
Pełny plan seminariów Targów Franczyza 2025:
CZWARTEK, 23 października 2025
10:30-11:30 Na czym polega franczyza? Jak wybrać najlepszy biznes dla siebie
Michał Wiśniewski, doradca we franczyzie, prezes Franchising.pl
11:30-12:15 Marketing to tlen – poznaj tajemnicę biznesu, który przynosi przychód już od dnia otwarcia
Marcin Nowak, dyrektor marketingu Xtreme Brands (Xtreme Fitness Gyms, Xtreme KiDS)
12:15-13:00 #Dobrzemieć Żabkę
Justyna Bacajewska, kierownik rozwoju franczyzy Zona Północ i Artur Ziętkiewicz, kierownik rozwoju franczyzy Zona Południe
13:00-13:45 Gotowy biznes, zero ryzyka? Prawdy i mity o franczyzie gastronomicznej
Panel dyskusyjny z udziałem franczyzobiorców i franczyzodawców z branży gastronomicznej
13:45-14:30 Franczyza w finansach: zaufanie, budowa relacji i narzędzia wsparcia
Panel dyskusyjny z udziałem franczyzobiorców i franczyzodawców z branży finansów i nieruchomości
14:30-15:15 Franczyza w beauty & fitness: Z pasji czy kalkulacji. Na ile ważne jest zaangażowanie właściciela, a na ile sprawdzone metody działania?
Panel dyskusyjny z udziałem franczyzobiorców i franczyzodawców z branży urody i sportu
PIĄTEK, 24 października 2025
10:30-11:30 Co zawiera umowa franczyzy? Najważniejsze postanowienia w umowach franczyzy
Michał Skubiszewski, prawnik, doradca we franczyzie Franchising.pl
11:30-12:15 Top Franczyzobiorca
Gala wręczenia nagród wyróżnionym franczyzobiorcom
12:15-13:00 Franczyza w retailu: jak działać efektywnie?
Panel dyskusyjny z udziałem franczyzobiorców i franczyzodawców z branży handlowej
13:00-13:45 Franczyza, która wspiera – na co zwrócić uwagę przy wyborze franczyzy?
Filip Puchalski, commercial director Xtreme Brands (Xtreme Fitness Gyms, Xtreme KiDS)
13:45-14:30 Franczyza w edukacji: Na jakie programy rozwojowe jest popyt?
Panel dyskusyjny z udziałem franczyzobiorców i franczyzodawców z branży edukacji
14:30-15:15 Trendy w usługach: jak koncepty franczyzowe dostosowują się do zmian na rynku
Panel dyskusyjny z udziałem franczyzobiorców i franczyzodawców z branży usług
Przeczytaj inne artykuły o Targach Franczyza:
ZOBACZ W KATALOGU
Akademia Pamięci
Treningi pamięci
Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Auchan
Sklepy spożywcze
Best Brain
Kursy rozwoju umysłu u dzieci
Bricomarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety dom i ogród
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego
Eurofinance
Multiagencje ubezpieczeniowe
Express House Real Estate
Biura nieruchomości
F45 Training
Kluby fitness/siłownie
Fajne Miejsce
Sale zabaw dla dzieci
Fashion Laundromat
Pralnie samoobsługowe
Fit+
Kluby fitness/siłownie
Greathouse
Biura nieruchomości
Intermarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety spożywcze
Kobieta i Rozwód
Centra wsparcia w trakcie rozwodu
McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Metrohouse
Biura nieruchomości
Nano Gym
Kluby fitness/siłownie
New York Pizza Department
Pizzerie
Paradise Studio Solarium
Solaria
Pierrot Woda Źródlana
Dystrybucja wody i napojów
Piko24
Sklepy autonomiczne
Przybij Piątaka
Puby
PSB Mrówka
Sklepy DIY
Quick Ride
Wynajem hulajnóg, taksówki i dostawy jedzenia
Restart
Warsztaty malarskie dla dzieci i dorosłych
SmartyKids
Centra edukacji i rozwoju
Speed Queen
Pralnie samoobsługowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Tibesti 2Go
Pizzerie
VeloBank
Placówki bankowe
Willisch
Lodziarnie
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Xtreme KiDS
Sale zabaw dla dzieci
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Żabka
Sklepy typu convenience
ŻarWok
Restauracje chińsko-amerykańskie
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Bank to biznes
Według Alior Banku przedsiębiorczość to najważniejsza cecha franczyzobiorcy bankowego.


