Vistula rozwija sieć franczyzową

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Franczyzobiorca musi mieć praktykę w handlu i rozeznanie na rynku odzieżowym – powiedział Supermarketowi Polska Sergiusz Fiedułow z Vistuli. Podkreślił, że Vistula daje know – how z możliwością zakupu towaru po atrakcyjnych cenach. Ocenił, że koszt takiego przedsięwzięcia dla franchisobiorcy to ok. 100 tys. zł (sklep i wyposażenie) plus 200 tys. zł (zatowarowanie).

Interesują nas dobre lokalizacje w dużych miastach – podkreślił Fiedułow. Dodał, że dobra lokalizacja to sklep w centralnej ulicy handlowej, na parterze, od frontu, z przeszkloną szybą, o powierzchni przynajmniej 100 mkw. Vistula jest zainteresowana także powierzchniami w nowo otwieranych centrach handlowych. Sprzedaż produktów Vistuli odbywa się także poprzez sieci handlowe – Royal Collection, Galerii Centrum, Lorens&Victor.

Więcej: Supermarket Polska, maj 2003

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €