Piotr i Paweł we franczyzie

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
-Takie są plany "zarządu"-powiedziała Supermarketowi Polska Hanna Stelmaszyk z centrali firmy.

-Nie ma natomiast jeszcze sprecyzowanych planów dotyczących otwarcia sklepów zintegrowanych, czyli należących do właścicieli firmy - dodała.

Pod koniec stycznia sieć powiększyła się o sklep w Buku pod Poznaniem, a 3 kwietnia otwarty został supermarket w Bydgoszczy. Sieć Piotr i Paweł rozpoczęła działalność w Poznaniu w 1990 roku. Obenie liczy ona 19 sklepów - własnych oraz działających na podstawie umowy franczyzowej - w woj. wielkopolskim (Poznań, Piła, Drezdenko, Pniewy, Luboń, Grodzisk Wielkopolski), lubuskim (Gorzów Wielkopolski, Zielona Góra), mazowieckim (Janki k.Warszawy).

W zależności od powierzchni handlowej sklepy oferują w ciągłej sprzedaży od 10 tysięcy do 30 tysięcy artykułów.

Więcej:Supermarket Polska, maj 2003 rok, str.8

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €