Narodziny giganta
Narodził się nowy gigant multimedialny.
Narodził się gigant multimedialny - pisze Andrzej Michalski w artykule „Narodziny giganta” opublikowanym w sobotnio-niedzielnym wydaniu Rzeczpospolitej (13-14 stycznia 2001).
13 stycznia, rok i jeden dzień po ogłoszeniu zamiaru fuzji, Federalna Komisja Łączności USA (FCC) wydała zgodę na jej sfinalizowanie. Tym samym z połączenia AOL i Time Warner powstał największy na świecie koncern multimedialny – donosi Rzeczpospolita. Gazeta przytacza opinie ekspertów, wedle których fuzja AOL-Time Warner warta jest 130 mld. USD. Łączne dochody obu tworzących go spółek mają wynieść w tym roku ponad 40 mld. USD – pisze Rzeczpospolita. Steve Case, były szef America OnLine, dziś prezes nowej spółki określił sens powstania giganta multimedialnego w rozmowie z magazynem „Fortune”: - Interaktywność będzie stopniowo wkraczała w codzienne życie coraz większej liczby osób –cytuje Rzeczpospolita.
Więcej: Rzeczpospolita, 13-14 stycznia 2001
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej