Intensywna kampania McDonald’s

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
W ofercie restauracji pojawiły się też trzy nowe produkty: kanapka kurczak cordon blue, pikantne skrzydełka z kurczaka, McKartofelki z sosem majonezowym. Kanapka kurczak cordon blue kryje w sobie panierowany plaster kurczaka, nadziewany szynką i żółtym serem oraz pomidora, sałatę i sos majonezowy. Kosztuje 6,99 zł. Pikantne skrzydełka zaoferowano pojedynczo (za 99 gr.) lub w McZestawach. McKartofelki powróciły po kilku miesiącach nieobecności w cenie 3,5 zł za porcję. Natomiast 25 kwietnia wprowadzono nowy zestaw dla dzieci Happy Meal "Pinokio". Do zestawu dołączana jest jedna z 8 pluszowych maskotek - bohaterów filmów Walta Disneya "Herkules", "Mary Poppins", "Robin Hood", "Alicja w Krainie Czarów" i "Pinokio" (m.in. Pinokio, Biały Królik, Świerszcz Hipolit, Kot z Chesire, Panik, Pingwin).

Zestaw dla dzieci Happy Meal kosztuje 8,99 zł i w jego skład wchodzą małe frytki, mały napój oraz do wyboru: hamburger, cheeseburger lub 4 sztuki McNuggets. Pod koniec kwietnia McDonald's otworzył 203 restaurację w Polsce, pierwszą w Tomaszowie Mazowieckim.

Więcej: Nowości Gastronomiczne, nr 6, czerwiec 2003, str. 10

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €