Dyskont zdyskontował

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Gazeta Wyborcza podjęła temat reklamy sieci sklepów Biedronka w telewizji. To jedna z nielicznych kampanii telewizyjnych, w których reklamuje się sklep spożywczy. O ile telewizja regionalna czasami przyciąga sklepy, o tyle reklama ogólnopolska to nowość. W Biedronce nie chcą rozmawiać na temat kampanii, zasłaniając się tajemnicą firmy: - Za nim zaczniemy udzielać jakichkolwiek informacji, chcemy sprawdzić jakie będą skutki kampanii. – zdradzili jedynie przedstawiciele sieci. Dlaczego zdecydowali się na kampanie ogólnopolską? Mamy gęstą sieć sklepów w całej Polsce- tłumaczą dziennikarzom gazety.
Biedronka reklamuje się nie tylko w telewizji: choćby bilbordy ustawione w ważnych punktach miasta, a także nieopodal sklepów.

Sieć Biedronka tworzą samoobsługowe sklepy dyskontowe (pod względem wyposażenia i eksponowania towaru przypominające hurtownie). W Polsce ok. 600. W odróżnieniu od sieci hipermarketów Biedronka chętnie wybiera małe miasta, poniżej 100 tys. mieszkańców. Tam hipermarkety raczej nie docierają. W Warszawie biedronek jest kilkanaście. Działają głównie na dużych osiedlach: na Bemowie, Bródnie, w Ursusie.

Dziennikarze gazety Wyborczej dowiedzieli się, że także inne sieci hipermarketów szykują się do reklam telewizyjnych m. in. Carrefour, Hit czy Geant.

Więcej: Anna Krężlewicz, Gazeta Wyborcza, 23 lutego 2001

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €