Plany Drogerii Natura

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Około 90 nowych samooobsługowych sklepów o profilu kosmetyczno-parafarmaceutycznym chce uruchomić do końca marca 2004 r. Polbita Sp. z o.o., która jest założycielem i organizatorem sieci Drogerie Natura. - Mamy nadzieję, że 80 placówek zacznie działać w ramach umowy franczyzowej, pozostałe 10 będą to nasze własne sklepy - mówi Robert Krupski, dyrektor ds. rozwoju w firmie Polbita. - Plany nasze sięgają do marca 2004 r., bowiem to w tym miesiącu zakończymy nasz rok finansowy za 2003 r. Myślę, że uda nam się zrealizować te założenia.

W samym tylko maju i czerwcu otworzyły się (lub za chwilę otworzą) sklepy franczyzowe w Kępnie, Kołobrzegu, Koninie i w Warszawie (przy ul. Kondratowicza) oraz własne - w Gdyni i Katowicach. Mają one od 70 do 150 m2 powierzchni sprzedaży. Wystrój każdego z nich zaprojektował zespół architektów współpracujących z Polbitą. Obecnie firma zarządza siecią ponad 320 sklepów, w tym 260 działających we franczyzie.

Polbita jest jednym z największych w kraju dystrybutorów kosmetyków, produktów do higieny ciała i chemii gospodarczej. Powstała w 1990 r. Ubiegłoroczne obroty DN sięgnęły 280 mln zł. Łączne przychody Polbity (wraz z hurtem) osiągnęły poziom 358,4 mln zł.

Więcej: Supermarket Polska, "Panorama handlu", nr 6, czerwiec 2003, s. 19

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €