System partnerstwa handlowego zamiast franczyzy

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Nowy system, nazwany Partnerstwem Handlowym "Rodzina LOTOS", ma zastąpić dotychczasowy system umów patronackich. Jest skierowany zarówno do funkcjonujących właścicieli stacji patronackich, jak i do zupełnie nowych partnerów.

Wprowadzenie takiego systemu jest niezbędne, by sieć mogła sprawnie funkcjonować i zdobywać coraz większą część konkurencyjnego rynku. System partnerstwa ma zapewnić sieci LOTOS - i jej poszczególnym partnerom - przewagę konkurencyjną, zwiększenie sprzedaży paliw, podniesienie poziomu jakości paliw i dostosowanie stacji paliw do wymogów UE (co ma nastąpić w 2005 roku). Dyrektor Pionu Marketingu, pani Sylwia Sobolewska zaprezentowała stacyjnikom nowe logo sieci LOTOS oraz zaprezentowała programy marketingowe przeznaczone dla programu partnerstwa handlowego.

Jak zapewniali przedstawiciele zarządu spólki LOTOS Paliwa nowa oferta jest ofertą partnerstwa handlowego, a nie franchisingową. Marcin Herra, prezes zarządu LOTOS Paliwa powiedział, że nowy system zaczerpnął z franchisingu tylko to, co najlepsze. System oferuje więc szereg korzyści, począwszy od prawa do występowania pod marką i nowym logo LOTOS. A jednocześnie ma uniknąć wielu błędów popełnionych przy wdrażaniu systemu franchisingowego przez PKN Orlen. - To będzie najlepszy system partnerstwa na rynku - mówił Marcin Herra. I powtarzał hasło współpracy z partnerami LOTOS: "Nic o was bez was".

Podpisywanie pierwszych umów w systemie partnerstwa handlowego "Rodzina LOTOS" ma się zacząć już w sierpniu. Umowy patronackie (na dotychczas obowiązujących zasadach) nie będą już zawierane.

Sieć LOTOS obejmuje obecnie 326 stacji paliw, z czego 288 to stacje patronackie. Do początku 2004 roku planuje powiększyć sieć do ponad 400 stacji. Zamierza również zwiększyć swój udział w rynku i już w roku 2003wzmocnić pozycję rynkową . Sieć bardzo poważnie podchodzi do kwestii jakości paliw. Grupa LOTOS została zgłoszona do zawiązanego przez zachodnie koncerny "Porozumienia na rzecz jakości paliw" (do którego nie należy na przykład PKN Orlen). Zgłoszenie to nakłada na sieć odpowiedzialność za każdy sprzedany litr paliwa. Już wcześniej LOTOS wdrożył nowy system kontroli jakości, z nowymi zasadami pobierania próbek do badania.

Joanna Hayder
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €