Wyprzedaże po Polsku
Ponad połowa Polaków uważa, że podczas wyprzedaży ceny nie są obniżane.
Rzeczpospolita opublikowała wyniki sondażu TNS OBOP dotyczącego stosunku Polaków do wyprzedaży. Choć o wyprzedażach słyszeli prawie wszyscy Polacy(91 proc.), to prawie połowa mało się nimi interesuje, a jedna czwarta w ogóle. Tylko jedna piąta jest nimi bardzo zainteresowana. Co dziewiąty ankietowany spośród tych, którzy słyszeli o wyprzedażach, zadeklarował, ze w tym roku kupił już tam coś.. jest to głównie odzież (60 proc.) lub obuwie (32 proc.). TNS OBOP zapytał także tych, którzy słyszeli o wyprzedażach, o opinie o takiej formie sprzedaży. Większość respondentów z tej grupy (81 proc.) sądzi, że dzięki takiej formie klienci mogą kupić coś dobrego na co normalnie nie mogli by sobie pozwolić. Z kolei prawie dwie trzecie Polaków (64 proc.) twierdzi, że wyprzedaże są po to, aby pozbyć się towarów, które źle się sprzedają, a nieco więcej niż połowa jest zdania, że ceny wcale nie są wówczas tak obniżane.
Więcej: Rzeczpospolita, 26 lutego 2001
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej