Nieuczciwa konkurencja w Sejmie

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Taki jest efekt posiedzenia sejmowej Komisji Gospodarki, na którym odbyło się jego pierwsze czytanie. Nie wyznaczono żadnego terminu zakończenia prac nad nowelizacją. Projekt ma poparcie rządu - poinformowała Supermarket Polska Alina Urban, rzecznik prasowy Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Celem tej nowelizacji jest usunięcie największych kontrowersji wprowadzonych przez poprzednią nowelizację, która weszła w życie w listopadzie 2002 r. Są to: zakaz emisji bonów towarowych przez hipermarkety, zakaz sprzedaży przez dyskonty produktów pod marką własną w ilości przekraczającej 20 procent i zakaz sprzedaży towarów bez marży przez sklepy o powierzchni przewyższającej 400 m2. Te przepisy wzbudziły protesty UOKiK, Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych, Komisji Europejskiej i oczywiście handlowców.

Info: Supermarket Polska, Panorama handlu, nr 7, lipiec 2003

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €