Pod Telegrafem - nowa sieć cukierniczo - piekarnicza

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Sieć ma być tworzona na zasadach franczyzy. – Proponujemy potencjalnym franczyzobiorcom prowadzenie sprzedaży wyrobów piekarniczych, cukierniczych, garmażeryjnych oraz sałatek – dowiedziały się Nowości Gastronomiczne w centrali firmy. Całość sprzedawanego asortymentu jest produkowana przez . Zasadą sieci jest, by wszystkie punkty tworzone były w jednej stylistyce, mają być wyposażone w estetyczne witryny cukiernicze oraz piece. Franczyzodawca oferuje w pakiecie wystrój i wyposażenie lokalu, a także szkolenie personelu i stałą opiekę nad franczyzobiorcą oraz wsparcie marketingowe.

Firma ma już w Kielcach dziesięć własnych lokali. Jest już 33 biorców licencji – głównie w Kielcach oraz województwie świętokrzyskim. Szacunkowe niezbędne środki finasowe biorcy wynoszą od 45 tys. zł do 95 tys. zł. Biorca musi mieć lokal w miejscowości powyżej 15 tys. mieszkańców w województwie świętokrzyskim lub województwach przyległych (preferowane ścisłe centrum miasta oraz osiedlowe centra handlowe), optymalna powierzchnia lokalu 55 – 75 mkw. z możliwością dokonywania dostaw od zaplecza.

Więcej: Nowości Gastronomiczne, lipiec 2003

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €