Gorseteria w katalogu firm

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Organizator sieci,

Szeroki asortyment i wiele marek w jednym miejscu – to atrybuty Gorseterii. Inaczej niż większość sklepów, Gorseteria współpracuje z wieloma producentami. Firma posiada w swej ofercie ponad trzydzieści marek. Z wieloma producentami ma podpisane umowy na wyłączność dystrybucji. Są to m.in. Morgan (Francja), Cotonella (Włochy), Nota (Grecja), Lisca (Słowenia), Set Avet (Hiszpania). Gorseteria oferuje również wyroby wiodących polskich producentów.

Cała inwestycja zamyka się w kwocie od 120 do 200 tys. zł w zależności od wielkości lokalu. W tej kwocie uwzględnione są koszty remontu i urządzenia sklepu, opłata wstępna, zakup mebli i kas oraz pierwsze zatowarowanie.

Lokale o powierzchni handlowej od 40 do 70 m2 powinny znajdować się w centrach handlowych lub przy najlepszych handlowych ulicach w miastach powyżej 50 tysięcy mieszkańców. Od kandydatów na franczyzobiorców firma wymaga energiczności i dużej motywacji. Chętnie widziane są spółki rodzinne i osoby zaangażowane osobiście w prowadzenie sklepu. Nie jest wymagane doświadczenie w branży.

Info: Mona Classic

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €