Piotr i Paweł będą w Blue City

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Market będzie oferował blisko 30 tys. produktów, w tym 85 proc. spożywczych. - Mam nadzieję, że po naszym wejściu do Unii Europejskiej będzie nam dużo łatwiej sprowadzać do Polski wyszukane artykuły z górnej półki, które również chcemy oferować w Blue City - mówi Paweł Woś, jeden ze współwłaścicieli spółki. Będzie to drugi sklep firmy na Mazowszu (od czerwca ub. r. działa market w Jankach pod Warszawą), ale pierwszy w stolicy.

Placówka pod szyldem Piotr i Paweł rozpocznie działalność wiosną 2004 r., kiedy ruszy Blue City. O wynajem powierzchni pod supermarket starało się kilka sieci: m.in. Bomi i Hypernova. Sieć Piotr i Paweł liczy 21 sklepów, zlokalizowanych w województwach: mazowieckim, dolnośląskim, kujawsko-pomorskim, wielkopolskim, lubuskim. W Blue City, oprócz powierzchni handlowej (50 m2 i ponad 200 sklepów) i rozrywkowej, znajdzie się też biurowiec i trzygwiazdkowy hotel. Przewidziane jest 2,6 tys. miejsc parkingowych.

Info: Supermarket Polska, Panorama handlu, nr 8, sierpień 2003

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €