Plany rozwoju Spar Polska
10 nowych sklepów chce otworzyć do końca roku sieć Spar Polska Sp. z o.o.
Kryteria brane pod uwagę przy przyjmowaniu sklepu do sieci to: powierzchnia sprzedaży wynosząca minimum 100 m2, atrakcyjna lokalizacja, parking oraz dobra kondycja finansowa lub realna możliwość jej poprawy. Swoim członkom sieć zapewnia: wyposażenie od autoryzowanych dostawców, wystrój zewnętrzny i wewnętrzny placówki, listę asortymentową i ustawienie towaru na półkach przed otwarciem sklepu, szkolenia oraz zakupy negocjowane centralnie z dostawcami. Spar jest jedną z największych na świecie sieci sprzedaży detalicznej. Ma ponad 18 tys. obiektów handlowych w 32 krajach. Sklepy sieci na świecie dzielą się na kilka kategorii w zależności od wielkości powierzchni sprzedaży: Spar Express, Spar Market, Spar Supermarket, Eurospar oraz Interspar.
Info: Supermarket Polska, Panorama handlu, nr 8, sierpień 2003See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...