Plany rozwoju Spar Polska

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
- Mamy już zaplanowane cztery nowe daty otwarcia do końca sierpnia. Są to punkty, które przystąpią do sieci na zasadzie franczyzy - poinformował Supermarket Polska Daniel Kasper, prezes Spar Polska. Nie ujawnił szczegółów dotyczących wielkości nowych placówek sieci, ani tego, gdzie zostaną otwarte. W 2003 r. Spar chce również otworzyć od 4 do 6 swoich własnych sklepów, o powierzchni od 400 do 600 m2. - Planujemy, aby do końca 2004 r. mieć sieć 50 placówek na zasadzie franczyzy oraz od 12 do 15 własnych - informuje Kasper. Obecnie Spar ma w Polsce 22 sklepy, każdy o powierzchni przekraczającej 300 m2. Zlokalizowane są głównie na Śląsku oraz w centralnej Polsce. - Chcemy rozszerzać sieć na inne regiony - zapowiada Kasper.

Kryteria brane pod uwagę przy przyjmowaniu sklepu do sieci to: powierzchnia sprzedaży wynosząca minimum 100 m2, atrakcyjna lokalizacja, parking oraz dobra kondycja finansowa lub realna możliwość jej poprawy. Swoim członkom sieć zapewnia: wyposażenie od autoryzowanych dostawców, wystrój zewnętrzny i wewnętrzny placówki, listę asortymentową i ustawienie towaru na półkach przed otwarciem sklepu, szkolenia oraz zakupy negocjowane centralnie z dostawcami. Spar jest jedną z największych na świecie sieci sprzedaży detalicznej. Ma ponad 18 tys. obiektów handlowych w 32 krajach. Sklepy sieci na świecie dzielą się na kilka kategorii w zależności od wielkości powierzchni sprzedaży: Spar Express, Spar Market, Spar Supermarket, Eurospar oraz Interspar.

Info: Supermarket Polska, Panorama handlu, nr 8, sierpień 2003

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €