Plany rozwoju Spar Polska
10 nowych sklepów chce otworzyć do końca roku sieć Spar Polska Sp. z o.o.
- poinformował Supermarket Polska Daniel Kasper, prezes Spar Polska. Nie ujawnił szczegółów dotyczących wielkości nowych placówek sieci, ani tego, gdzie zostaną otwarte. W 2003 r. Spar chce również otworzyć od 4 do 6 swoich własnych sklepów, o powierzchni od 400 do 600 m2. - Planujemy, aby do końca 2004 r. mieć sieć 50 placówek na zasadzie franczyzy oraz od 12 do 15 własnych - informuje Kasper. Obecnie Spar ma w Polsce 22 sklepy, każdy o powierzchni przekraczającej 300 m2. Zlokalizowane są głównie na Śląsku oraz w centralnej Polsce. - Chcemy rozszerzać sieć na inne regiony - zapowiada Kasper.
Kryteria brane pod uwagę przy przyjmowaniu sklepu do sieci to: powierzchnia sprzedaży wynosząca minimum 100 m2, atrakcyjna lokalizacja, parking oraz dobra kondycja finansowa lub realna możliwość jej poprawy. Swoim członkom sieć zapewnia: wyposażenie od autoryzowanych dostawców, wystrój zewnętrzny i wewnętrzny placówki, listę asortymentową i ustawienie towaru na półkach przed otwarciem sklepu, szkolenia oraz zakupy negocjowane centralnie z dostawcami. Spar jest jedną z największych na świecie sieci sprzedaży detalicznej. Ma ponad 18 tys. obiektów handlowych w 32 krajach. Sklepy sieci na świecie dzielą się na kilka kategorii w zależności od wielkości powierzchni sprzedaży: Spar Express, Spar Market, Spar Supermarket, Eurospar oraz Interspar.
Info: Supermarket Polska, Panorama handlu, nr 8, sierpień 2003Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...