Witek’s w katalogu firm
Witek’s - sieć sklepów ze szkłem, porcelaną i wyposażeniem wnętrz - szuka franczyzobiorców. W tej chwili poszukiwany jest partner do prowadzenia sklepu w Katowicach.
specjalizuje się w hurtowym i detalicznym handlu szkłem, porcelaną, sztućcami i elementami dekoracyjnymi. Ma w ofercie zdobione wyroby porcelanowe, serwisy obiadowe, zestawy do kawy i herbaty oraz szkło użytkowe. Proponuje również szeroki asortyment przeznaczony do kompleksowego wyposażenia restauracji i stołówek. Witek’s w swojej ofercie ma również lampy, elementy wyposażenia wnętrz, figurki i inne wyroby ceramiczne. Współpracuje z producentami polskimi i zagranicznymi. Importuje wyroby z Kenii, Maroko i Indii.
Aktualnie firma posiada dwa sklepy własne i sześć franczyzowych na terenie całej Polski. Firma planuje otwarcie dwóch sklepów (w Gdańsku i Wrocławiu) do końca tego roku i czterech sklepów w roku 2004. Od franczyzobiorców Witek’s wymaga doświadczenia w handlu, zmysłu artystycznego, mobilności, a – przede wszystkim – własnego zaangażowania w prowadzenie sklepu (firma preferuje małżeństwa). W kwestii inwestycji firma wymaga zabezpieczenia na kwotę min. 50 tys. zł (zastaw na lokacie lub hipoteka kaucyjna). Sklepy otwierane są w lokalach o powierzchni od 300 do 1500 m2.
Info: Firma Produkcyjno Handlowa Witek’sBrands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...