Mało budujemy – mało kupujemy
W ciągu ostatniego roku liczba hipermarketów budowlanych zwiększyła się w naszym kraju zaledwie o 7 placówek.
Jedną z takich firm jest chorzowski , sieć sklepów z farbami i artykułami wykończenia wnętrz. Stofarb rozwija sieć w systemie franchisingu od września 2000 roku i ma już obecnie 60 franczyzobiorców. Koszt inwestycji to przede wszystkim koszt adaptacji lokalu (20-25 tys. zł). Opłata wstępna wynosi 2 tys. zł, a miesięczna 200 zł.
Najgęstszą i największą w Polsce sieć liczącą 39 sklepów ma Nomi, którego właścicielem jest brytyjski Kingfisher. Sieć oferuje ponad 20 tys. produktów, zatrudnia ponad 1800 osób, a jej przychody w 2002 r. przekroczyły 390 mln zł. Kingfisher jest także właścicielem 17 hipermarketów Castorama. Inne sieci to: Leroy Merlin, Obi i Praktiker.
Więcej: Anita Skiba, Gazeta Prawna, Biznes i Prawo, 8 września 2003See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...