Ray rozwija się tylko we franczyzie
Obuwnicza sieć sklepów Ray poszukuje franczyzobiorców.
– wymienia Krzysztof Jasionowicz, współwłaściciel firmy Panda s.j., która jest organizatorem Raya. – Trzeba też mieć środki finansowe na rozruch, w tym 15 tys. zł na wymagane przez nas meble. Warunkiem uczestnictwa w sieci jest też obowiązek zaopatrywania się w obuwie tylko i wyłącznie w hurtowni Panda. Obecnie Ray liczy ok. 80 sklepów zlokalizowanych głównie w północno-wschodniej Polsce oraz okolicach Łodzi. Mają średnio ok. 80-90 m2 powierzchni handlowej. Ostatnio uruchomiono placówki we Włocławku oraz Bydgoszczy. - Jednych sklepów przybywa, z innymi rozwiązujemy współpracę z różnych powodów. Jesteśmy jednak otwarci na wszelkie propozycje współpracy - deklaruje Krzysztof Jasionowicz. Panda s.j. jest dystrybutorem importowanego i krajowego obuwia. Sieć Ray rozwijana jest we franczyzie od trzech lat.Info: Supermarket Polska, Panorama handlu, nr 9, wrzesień 2003
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...