Ray rozwija się tylko we franczyzie

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
- Aby przystąpić do naszej organizacji, należy mieć lokal o powierzchni handlowej powyżej 70 m2 w dobrym punkcie takich miast, jak na przykład Grudziądz, Pruszcz, Starogard Gdański czy Trójmiasto – wymienia Krzysztof Jasionowicz, współwłaściciel firmy Panda s.j., która jest organizatorem Raya. – Trzeba też mieć środki finansowe na rozruch, w tym 15 tys. zł na wymagane przez nas meble. Warunkiem uczestnictwa w sieci jest też obowiązek zaopatrywania się w obuwie tylko i wyłącznie w hurtowni Panda. Obecnie Ray liczy ok. 80 sklepów zlokalizowanych głównie w północno-wschodniej Polsce oraz okolicach Łodzi. Mają średnio ok. 80-90 m2 powierzchni handlowej. Ostatnio uruchomiono placówki we Włocławku oraz Bydgoszczy. - Jednych sklepów przybywa, z innymi rozwiązujemy współpracę z różnych powodów. Jesteśmy jednak otwarci na wszelkie propozycje współpracy - deklaruje Krzysztof Jasionowicz. Panda s.j. jest dystrybutorem importowanego i krajowego obuwia. Sieć Ray rozwijana jest we franczyzie od trzech lat.Info: Supermarket Polska, Panorama handlu, nr 9, wrzesień 2003

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €