TEST: Czy nadaję się na franczyzobiorcę?

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Franczyza to współpraca pomiędzy dwoma przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoją koncepcję działania oraz markę, ale w zamian franczyzobiorca dzieli się z nim częścią wypracowanych zysków. Franczyzobiorca bazuje na wiedzy i doświadczeniu franczyzodawcy i dzięki temu jest w stanie ustrzec się błędów, które popełniłby działając na własną rękę. Jeśli nie znasz zasad działania sieci franczyzowej, podstawowych regulacji prawnych w tej dziedzinie, nie czytałeś nigdy podręcznika do franczyzy, ani nie wszedłeś na żadną inną stronę naszego portalu oprócz strony głównej – najpierw czas na naukę. Zapraszamy również na szkolenie, które przygotuje Cię do roli franczyzobiorcy. Terminy najbliższych szkoleń znajdziesz TUTAJ.

Wróć do wszystkich pytań testu

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Arkadiusz Słodkowski
ekspert, członek zarządu Polskiej Organizacji Franczyzodawców

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €