TEST: Czy nadaję się na franczyzobiorcę?
Czy jestem wystarczająco komunikatywny w kontaktach z innymi ludźmi?
We franczyzie trzeba umieć budować dobre relacje z ludźmi. Spotkasz ich bowiem wielu. Zespół Twojej firmy, menadżerowie zarządzający całą siecią mogą zdecydować o Twoim sukcesie. Albo go pogrzebać. To ludzie, na których powinieneś móc polegać w każdej sytuacji. To oni mają Ci pomóc w trudnych chwilach. Lepiej ich nie zniechęcać do siebie. A klienci z ich humorami? Naprawdę trzeba umieć ich lubić. Musisz pamiętać, że na reputację całej sieci pracuje wiele punktów podobnych do Twojego. Niech choć jeden wyłamie się ze standardu usług dobrej jakości, a wskutek złej opinii stracą wszyscy. Dlatego umiejętność nawiązywania dobrych relacji jest we franczyzie konieczna.
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Bank to biznes
Według Alior Banku przedsiębiorczość to najważniejsza cecha franczyzobiorcy bankowego.

