Berti rozważa wprowadzenie marki własnej

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

– W rozważaniach na temat strategii firmy wielokrotnie przewijał się temat marek własnych dla naszej sieci i wielokrotnie świadomie rezygnowaliśmy z ich wdrożenia. Jednak w ostatnim czasie – w związku z przyjęciem staropolskiego charakteru sklepów Berti – temat własnych marek stał się ponownie aktualny. Podstawową korzyścią z wprowadzenia private label jest bezpośrednie wspieranie naszej strategii produktami o tradycyjnych, staropolskich recepturach. O pierwszych wynikach przyjętej strategii w tym zakresie będzie można mówić dopiero pod koniec 2004 roku.– poinformował Jacek Kornosz, dyrektor sieci Berti i Rogalik.

Obecnie pod logo Berti działa ponad 20 sklepów, o średniej powierzchni około 610 m kw., na której eksponowanych jest przeciętnie około 7000 produktów. Sieć daje zatrudnienie ponad 700 pracownikom. Głównym dostawcą jest firma Dystrybucja Logistyka Serwis. Placówki działające pod logo Berti można spotkać na Pomorzu Zachodnim, w Wielkopolsce oraz w województwach lubuskim i kujawsko – pomorskim. Celem firmy jest utworzenie sieci supermarketów, obejmującej swoim zasięgiem niemal cały kraj.

Berti rozwija również format mniejszych sklepów osiedlowych pod logo Rogalik. Powstają one w Polsce Północno – Zachodniej. Ich powierzchnia wynosi 8 - 120 mkw., a asortyment liczy około 2000 produktów. Rogalik zainteresowany jest pozyskiwaniem nowych lokalizacji w osiedlach dużych miast oraz w miejscowościach liczących minimum 10 000 mieszkańców w województwach: zachodniopomorskim, pomorskim, wielkopolskim, lubuskim i kujawsko – pomorskim.

Więcej: Wiadomości Handlowe, listopad 2003

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €