Lokalizacje na salony

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Camille Albane jest marką francuskich salonów fryzjerskich. Obecnie poszukuje franczyzobiorców do prowadzenia konkretnych lokali w Warszawie i Zakopanem. – To są bardzo atrakcyjne lokalizacje. Mają duży potencjał – mówi Wiesław Flis, dyrektor ds. rozwoju sieci Camille Albane.

Salony Camille Albane otwierane są w dużych miastach, w galeriach handlowych lub atrakcyjnych handlowo miejscach. Koszt inwestycji wynosi około 190 tys. zł netto. Suma ta zawiera wstępną opłatę licencyjną, wyposażenie salonu fryzjerskiego i uśrednione koszty remontu lokalu. W ramach wsparcia franczyzodawca zapewnia ciągłość szkoleń oraz działania promocyjne i marketingowe.

Aby otworzyć i prowadzić salon Camille Albane nie trzeba być fryzjerem. Firma ma bogatą tradycję i długoletnie doświadczenie. Na ich bazie opracowała rozbudowany system szkoleń, który pozwala właścicielowi salonu kontrolować nawet najlepszych fryzjerów. Nazwa salonów pochodzi od nazwiska francuskiej właścicielki sieci. Oryginalność biznesu Camille Albane polega na prostej, ale sprawdzonej formule: w salonach oferuje się ekskluzywne usługi po przystępnych cenach. Oprócz układania fryzur świadczone są także usługi kosmetyczne.

Sieć salonów fryzjerskich Camille Albane zdobyła najpierw Paryż, a potem cały świat. Na świecie istnieje ponad 500 salonów Camille Albane – w Europie, obu Amerykach i Azji. W Polsce otwarto już 15 punktów. Sieć Camille Albane działa od 1996 roku w grupie kapitałowej Jacques Dessange, której światowe obroty przekraczają rocznie miliard euro.

Więcej:

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €