Redan w Trollu
Łódzka spółka odzieżowa objęła 70 proc. udziałów w spółce Troll Market. Troll rozwija się m.in. poprzez franchising.
- Mamy rozpoznawalną markę, sprecyzowaną grupę docelową i oryginalną strategię marketingu – twierdzi Edyta Zbąska z Trolla. Troll ma podobną koncepcję biznesu jak Redan. W kraju zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży, a produkcję zleca na Dalekim Wschodzie. Po jedenastu miesiącach spółka zanotowała dodatni wynik netto przy sprzedaży równej 32 mln zł. Market Troll po dwunastu miesiącach działalności planuje zarobić 0,9 mln zł i osiągnąć 30 mln zł przychodów. Jeżeli spółka osiągnie taki wynik, to „starzy” wspólnicy będą mogli zamienić 30 proc. udziałów na 80 tys. akcji Redanu. Wartość tego pakietu sięga 1,4 mln zł.
Źródło: Kinga Żelazek „Redan ma 70 proc. udziałów w Trollu”, Puls Biznesu, Nr 249, 24.12.2003See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...