Plany Leclerca

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Sieć hipermarketów E. Leclerc chce zainwestować w 2004 roku 120 mln zł w rozbudowę sieci sklepów. Obecnie E. Leclerc ma w Polsce 10 hipermarketów o średniej powierzchni sprzedaży około 6 tys. metrów kwadratowych każdy oraz dwa supermarkety o powierzchni sprzedaży około 2 tys. metrów kwadratowych. - Rozpoczęte są prace nad dwoma kolejnymi supermarketami, których otwarcie przewidziano w 2004 roku - napisano w komunikacie. Ogółem powierzchnia sprzedaży sieci E. Leclerc w Polsce wynosi 64,7 tys. metrów kwadratowych, a spółka zatrudnia ponad 3 tys. osób. W 2003 roku E. Leclerc zanotowała wzrost obrotów o ponad 9 proc. do 1,602 mld zł.Źródło: Puls Biznesu, nr 5, 8.I.2004

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €