Zielony Market

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
- Obecnie mamy 14 sklepów, a rozwój sieci przewidujemy na przyszły rok - poinformował Supermarket Polska Andrzej Chrostowski, dyrektor marketingu w spółce SPS Handel S.A., która jest właścicielem sieci. - Poszukujemy partnerów o dobrej kondycji finansowej, posiadających lokale o powierzchni min. 100 mkw., o stabilnych obrotach - powiedział Andrzej Chrostowski.

Od partnerów wymagana jest dyscyplina zakupowa (poza regionalizmami) oraz akceptacja strategii marketingowej. Sieć Zielony Market powstała w 1998 r. Średnia powierzchnia handlowa sklepów to 200-600 mkw. Zlokalizowane są na osiedlach w miejscowościach powyżej 3 tys. mieszkańców. Średnia wartość koszyka to 13-15 zł, na półkach znajduje się średnio 10 tys. pozycji asortymentowych. Ok. 40 produktów to marka własna: Mój, Moja. Około 40 proc. towarów sprzedawanych w sklepach pochodzi z magazynów SPS Handel.

Źródło: Supermarket Polska, nr 1, styczeń 2004

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €